.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گالری زورآلات پارلین : انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017 و 1396

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

شیک ترین مدل های انگشتر دخترانه زنانه 2017 و 1396

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

جدیدترین مدل انگشتر نگین دار دخترانه ویژه سال 2017

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

انواع مدل های انگشتر نگین دار دخترانه یاقوت

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

زیباترین مدل های انگشتر دخترانه زنانه 2017 و 1396

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

مدل انگشتر نگین دار دخترانه زنانه شیک و فوق العاده زیبا

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

بهترین و جدیدترین مدل های انگشتر ویژه سال جدید

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

انگشتر نگین دار نقره ای یاقوت دار زیبا 2017 و 1396

پارلین

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396
.

تعبیر خواب : کامل ترین مرجع تعبیر خواب آبله مرغان گرفتن از دید 4 عالم بزرگ تعبیر خواب ایران و جهان

تعبیر خواب آبله, تعبیر خواب آبله مرغان,تعبیر خواب آبله گرفتن در خواب,تعبیر خواب آبله بر روی صورت,تعبیر خواب لکه بر روی صورت,تعبیر خواب آبله گرفتن فرزند پسر دختر,تعبیر خواب ابله گرفتن همسر,تعبیر خواب آبله گرفتن مهمون ها,تعبیر خواب آبله گرفتن پدر و مادر,تعبیر خواب آبله افتادن بر روی صورت,تعبیر خواب مردن با بیماری آبله مرغان,دیدن آبله گرفتن در خواب,کامل ترین و بهترین تعبیر خواب برای گرفتن آبله مرغان

تعبير خواب آبله گرفتن به روايت امام جعفر صادق

تعبير خواب آبله ديدن بر پنج وجه است

افزايش مال

زن گرفتن

آمدن پسر خواب بيننده از ( سفر ، سربازي ، سفر تحصيلي ، ...)

روا شدن حاجت

ايمن شدن از ترس و بيم نگراني

تعبیر خواب آبله

تعبير خواب گرفتن آبله به روايت محمد بن سيرين

اگر در خواب آبله يا تاول ببينيد ، دلالت بر افزايش مال دارد

اگر ببيند که آبله بر تن خود اوست ، به قدر آبله اي که بر تنش نشسته است به مال و مکنت دست مي يابد و به خواسته هايش نيز ميرسد

تعبير خواب آبله به روايت ابراهیم کرمانی

توضيح کرماني که در تعبيرهاي ديگر به آن اشاره نرفته ، اين است که مال به دست آمده حرام است

تعبیر خواب آبله

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

آبله اينجا بيماري مشهور و شناخته شده اي نيست بلکه بطور عام هر نوع لکه خورد و کوچک روي بدن مي باشد مثل طاول يا زگيل يا هر نوع برجستگي و تالم موضعي. پوست بدن بايد سالم باشد و اگر چيزي روي پوست ما ظاهر شود نشان عدم سلامت آن نقطه از پوست است . در خواب نيز ديدن آبله روي پوست بدن زيان مالي تعبير شده . اندازه آبله اندازه زيان مالي است و نزديک بودن به صورت و چشم نيز اهميت آن را باز مي گويد .چنانچه گسترده و همه جاي بدن را گرفته باشد به طوريکه در خواب خود را مثل آبله اي ها خال خال مشاهده کنيم زياني است بزرگ و گسترده که قادر به کنترل آن نيستيم و اگر کوچک و فقط يکي باشد زياني است مختصر که قابل جبران مي باشد . آبله در صورت شرمندگي است و آبله درسينه مال حرام و پولي است که از طريق نامشروع به دست مي آوريد.آبله در پا کسالت است و خستگي.

تعبیر خواب : کامل ترین مرجع تعبیر خواب آبله از دید 4 عالم بزرگ تعبیر خواب ایران و جهان



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396
.

روان شناسی : با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟ + 8 راز برای کنار آمدن با شکست عشقی

 

مقاله ای مفید درباره راه های مقابله با افسردگی بعد از شکست عشقی

در مواجهه با شکست عشقی، شکست‌های عاطفی، به بازی گرفته شدن احساس و افسردگی ناشی از شکست عشقی و… باید به جای این‌که روی «خود‌تخریبی» کار شود و فرد دست به «خودمحکوم سازی» بزند، به این فکر کند که در کدام مرحله‌ی انتخابش خطا داشته، در چه مراحلی عمل صحیح را انتخاب نکرده است. به عنوان مثال، اگر کسی به قصد ازدواج با شما دوست بوده و همزمان با فرد دیگری هم رابطه داشته و با او ازدواج کرده است، این نباید برای‌تان حس پوچی به دنبال بیاورد. بلکه باید شیوه‌ی انتخاب خود را تغییر دهید.

شکست عشقی بعد از آمدن فرد دیگر

رابطه‌ای که با آمدن فرد دیگری از هم می‌پاشد، بر پایه‌های محکمی استوار نیست و همان بهتر که این رابطه از بین برود تا این‌که با فردی تشکیل خانواده بدهید، که در زندگی ثبات ندارد، حتی بچه‌دار شوید و آن زمان شاهد اتفاقات این‌چنینی باشید و متعاقب آن حس پشیمانی به شما دست دهد. اتفاقاتی نظیر این مورد و سایر شکست‌های عاطفی در زندگی، الزاما نباید بد تلقی شود. این‌ها را باید اتفاقاتی دانست که در موقع مناسب می‌تواند به ما کمک کند و باعث شود فرد در شیوه‌ی انتخاب خود، تجدید نظر کند و در انتخاب‌های بعدی، خطایی را که مرتکب شده بود، تکرار نکند.

با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم؟

نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که بسیار طبیعی است اگر پس از شکست عشقی، فرد غمگین شود و اگر این احساس در فرد ایجاد نشود باید هم به لحاظ عقلانی و هم به لحاظ احساسی به او شک کرد! اما اگر فرد در بروز احساسات خود با مشکل مواجه شد باید به او کمک کرد. پیشنهاد می‌شود برای کاهش فشار لحظه‌ای ناشی از این شکست‌ها به مشاور مراجعه شود تا با جلساتی نظیر کنترل خشم و اصلاح ساختار انتخابی، به او کمک بیشتری شود. مهم است بدانیم، شکست عشقی الزاماً بد نیست. به خصوص اگر فرد در انتخاب‌های خود تجدید نظر کند و از خطاهایش درس بگیرد و دوباره آن خطاها را تکرار نکند.

با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟

بعد از شکست عشقی به دنبال جایگزین نباشید

گاهی اوقات کسانی که بعد از یک شکست عشقی با ما مشورت می کنند، از این شکایت دارند که چرا نمی توانند فرد دیگری را جایگزین فرد مورد علاقه شان کنند. پاسخ این است: خواهش می کنم این کار را نکنید! اگرچه تحمل درد جداشدن یا دل کندن از فردی که دوست دارید، با حضور یک فرد دیگر راحت تر است، اما این کار باعث می شود نتوانید به صورت کامل موضوع را برای خودتان حل و فصل کنید. شروع یک رابطه ی جدید، آن هم با هدف فراموش کردن محبوب قبلی مانند این است که دردتان را داخل کیسه کرده و جایی پنهان کنید.

بعد از شکست عشقی به دنبال جایگزین نباشید

البته این درد بیکار نمی ماند و رابطه جدیدتان را هم خراب می کند. شاید در کتاب های مختلف به فرمول هایی برای مدت زمان لازم بین قطع رابطه و شروع یک رابطه ی جدید برخورد کنید، اما نکته این جاست که هر کس با سرعت مخصوص خودش بهبود می یابد و بنابراین توصیه ی کلی این است که حداقل چند ماهی برای شروع رابطه جدید صبر کنید. شاید یک مشاور بهترین راهنما برای این باشد که متوجه شوید چه زمانی آماده ی برقراری یک رابطه ی جدید هستید.

بعد از شکست عشقی انتقام نگیرید

حتما داستان عاشق های حسودی را شنیده اید که به دلیل نه شنیدن از محبوبشان دست به کارهای وحشتناکی زده اند. این آدم ها اگر چه محدود و انگشت شمار هستند اما به ما نشان می دهند که تحمل درد شکست عاطفی چقدر می تواند دشوار باشد. البته بیشتر آدم ها در واکنش به شکست عاطفی چنین کاری نمی کنند اما ممکن است دست به کارهایی بزنند که به نوعی بوی انتقام می دهد.

برای مثال ممکن است خودشان را به دام رابطه های کوتاه مدت بیندازند و یا به مصرف سیگار و الکل و مواد رو بیاورند (به خصوص اگر بدانند که این رفتارها موردپسند طرف مقابلشان نیست). البته این رفتارها را می توان بخشی از مرحله خشم و تا حدودی قابل درک دانست، اما درواقع اگر دست به چنین رفتارهایی بزنید، مهم ترین صدمه به خود شما وارد می شود.

با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟

بعد از شکست عشقی خودتان را سرزنش نکنید

وقتی رابطه ای تمام می شود و یا از کسی جواب نه می شنویم، یک ذره بین بزرگ بر می داریم و شروع به وارسی عیب و ایرادات خودمان می کنیم. من چه اشکالی داشتم که او مرا نخواست؟ چرا رابطه را به هم زد؟ قبل از هرچیز یادتان باشد که پذیرفته شدن یا نشدن از طرف دیگری خیلی اوقات به سلیقه و خواسته های طرف مقابل بستگی دارد و به فرض اینکه شما قصد داشته باشید کاملا شبیه آن چه او می خواهد بشوید، باید فال گیر یا ذهن خوان بسیار موفقی باشید.

پس اگر رابطه ی عاطفی تان به جایی نرسید یا محبوبتان شما را نپسندید، خودتان را از این بابت سرزنش نکنید. یادتان باشد که پذیرفته نشدن از طرف یک نفر به معنی تمام شدن دنیا نیست. همه ی ما دوست داریم محبوب کسی باشیم که به او عشق می ورزیم، ولی خب! خیلی اوقات شرایط بر وفق مراد پیش نمی رود.

بعد از شکست عشقی طرف مقابل تان را سرزنش نکنید

در سیر بهبودی از شکست عاطفی زمانی می رسد که ما از دست همه چیز و همه کس عصبانی می شویم. درست است. حتی از محبوبمان هم عصبانی می شویم. این نکته ممکن است به دلیل نپذیرفتن ما باشد یا اینکه تلاش کافی نکرده است که رابطه را پایدار نگه دارد. هر چند این عصبانیت می تواند در کوتاه مدت برای اعتماد به نفس آسیب دیده ما تسکین دهنده باشد، مراقب باشید که اغراق نکنید. طرف مقابل هم مانند شما انسانی است با سلیقه ها و علائق خودش و این که شما را نخواسته است، نه به معنی بد بودن شما و نه به معنی بد بودن اوست.

8 راز برای کنار آمدن با افسردگی بعد از شکست عشقی

وقتیکه به یک جدایی دردناک عاطفی دچار می شوید, تصورش خیلی سخت است که بتوانید با فرد دیگری رابطه جدیدی را آغاز کنید, حالا هر کسی که می خواهد باشد! گفته ای کلیشه ای وجود دارد که می گوید بازای هر یک ماه رابطه یک هفته زمان برای فراموش کردنش لازم است, اما واقعا چه کسی این همه زمان دارد تا با این مشکل کنار بیاید؟ این نکات کمک می کند تا با کمترین آسیبی این دوره را پشت سر بگذارید.

1. واقعیت را بپذیرید

وقتیکه یک رابطه پایان می یابد از حدس و گمان های اضافی اجتناب کنید. حتی اگر آن رابطه را پایان یافته نمی بینید, بدنبال اشتباه و یا تقصیراتتان نباشید. همیشه دلایل خوبی برای پایان دادن به یک رابطه وجود دارد. یکی از شما از این رابطه راضی نبوده یا اینکه یکی از طرفین به هدفی که می خواسته رسیده است. قبول کنید که آن رابطه دیگر تمام شده است, و در فرصت بعدی می توانید شروع تازه ای داشته باشید.

2. زیاد روی خودتان فشار نیاورید

دیگر در این رابطه نیستید, و مجبور هم نیستید که یک شبه با این قضیه کنار بیایید. اگر به خودتان فشار بیاورید تا با این مسئله کنار بیایید, ممکن است بیشتر بجای اینکه خوب باشد به خودتان صدمه بزنید. برای کنار آمدن با هر چیزی به زمان نیاز است, و رابطه هم از این قاعده مستثنی نیست.

با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟

3. اجازه بدهید کدورت ها از بین بروند

صرفنظر از اینکه در رابطه تان چه اتفاقی افتاده است, هیچ کینه ای در دلتان نگه ندارید. همه ما اشتباه می کنیم, و وقتیکه شدت این احساسات خیلی زیاد است, افراد صدمه می بینند. نفرتی نسبت به طرف مقابل در دلتان نگه ندارید و از بدی های شریک سابق زندگی تان با دیگران صحبت نکنید. دیگر هیچ موقع اجازه ندهید شریک سابق زندگی تان بروی شما اینچنین تاثیر داشته باشد. اجازه بدهید تا این احساسات منفی از بین بروند و در عوض فرصت عشق در آینده و شادی را در آغوش بگیرید.

4. زمان بدهید تا خودتان را پیدا کنید

چیز عجیبی نیست که ماهیت فردی تان را در یک رابطه از دست بدهید, وقتیکه بجای "من” باید "ما” باشید. این نوع فروپاشی یعنی اینکه باید زمان کافی بدهید تا خودتان را مجددا پیدا کنید. شوی تلویزیونی مورد علاقه تان را نگاه کنید, غذای مورد علاقه تان که شریک زندگی سابق تان بدش می آمد درست کنید. این نوع وقت گذراندن بهترین فرصت است که خود قبلی تان را کم کم یادتان بیاید, با در کنار شریک زندگی سابق تان بودن چه شخصیتی داشتید, می خواهید در آینده چه کسی بشوید. حالا دیگر مجرد هستید و دارید یک رابطه شکست خورده را پشت سر می گذارید؛ این تمام چیزی است که در مورد شما وجود دارد!

5. با دوستان تان وقت بیشتری بگذرانید

دقیقا به همان سادگی که خودتان را بواسطه یک رابطه شکست خورده از دست دادید, خیلی راحت است که ارتباط تان را با دوستانتان هم از دست بدهید. زن و شوهر بودن یعنی اینکه زمان زیادی را با هم سپری می کنید, و هر چقدر با شریک زندگی لذت بیشتری ببرید ممکن است زمان کمتری را با دوستانتان سپری کنید. مجرد بودن هم به این معناست که می توانید اوقات بیشتری را با دوستانتان سپری کنید. از این فرصت پیش آمده برای بدگویی از شریک زندگی سابق تان استفاده نکنید, یا حتی از زمان رابطه و یا جدایی تان هم حرفی نزنید. از این زمان برای تعامل سازنده و لذت بردن استفاده بکنید.

6. خودتان را مجددا صرف علاقه مندی هایتان بکنید

چونکه با شریک زندگی سابق تان زیاد وقت صرف می کردید, ممکن است علاقمندی تان به حاشیه رفته باشد. می توانید شب ها در رختخواب بجای صحبت هایی که با شریک زندگی سابق تان داشتید کتاب خواندن را جایگزین کنید. از این فرصت برای کشف علاقه مندی هایتان و تبدیل شدن به کسی که قبلا بودید استفاده کنید.

با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟

7. فعال باشید

هیچ چیزی مانند ورزش کردن ذهن تان را از مشکلات دور نمی کند. (حتی اگر هر قدمی که می دوید بگویید "من از ورزش متنفرم, من از ورزش متنفرم.”) هر موقع بعد از ظهر که از سر کار به خانه بر گشتید برای پیاده روی یا ورزش بیرون بروید. یا قبل از اینکه صبح ها به سر کار بروید باشگاه بروید. اگر باشگاه بروید, بدنتان خوش فرم تر می شود, و شانس اینکه با فرد جدیدی آشنا بشوید بالاتر می رود (البته وقتیکه کاملا دوباره آمادگی اش را داشتید)!

8. ارزش های شخصی تان را بشناسید

این نکته از همه نکات مهم تر است. شاید رابطه تان به پایان رسیده باشد, اما بخاطر این امر بازنده محسوب نمی شوید. هر کسی داستانی برای روابط شکست خورده اش دارد, و همه این مرحله را پشت سر گذاشته اند. فقط به یاد داشته باشید که شما یک فرد منحصر بفرد و شگفت انگیز هستید. یک رابطه نمی تواند خدشه ای به این امر وارد کند, انسان های زیادی بیرون هستند که دلشان می خواهد با فردی مثل شما ارتباط برقرار کنند. برای این فرصت پیش آمده هیجان زده داشته باشید!

روان شناسی : با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟ + 8 راز برای کنار آمدن با شکست عشقی



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396
.

گالری عکس انواع مدل مانتو عروسکی, زیباترین مدل های مانتو عروسکی 2017 و 1396

مانتو های عروسکی جدیدا در بین بانوان ایرانی خیلی طرفدار پیدا کرده اند و برای همین امروز در پارلین تصمیم گرفتیم زیباترین و قشنگ ترین مدل های مانتو عروسکی را به اشتراک بزاریم

همچنین ببینید :

مدل های جدید مانتو سنتی

مدل های جدید مانو دانشجویی

مدل مانتو عروسکی

مدل مانتو عروسکی پارچه ای فوق العاده زیبا برای بانوان شیک پوش ایرانی

مدل مانتو عروسکی

انواع مدل های جدید مانتو عروسکی, مدل مانتو عروسکی دخترانه پاپیون دار

مدل مانتو عروسکی

مدل مانتو عروسکی شیک رنگ مشکی, زیباترین مدل های مانتو عروسکی 1396 و 2017

مدل مانتو عروسکی

زیباترین مدل های مانتو عروسکی, انواع مدل مانتو عروسکی دخترونه زنانه



:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : شنبه 30 ارديبهشت 1396
.

گالری عکس مدل های مانتو زنانه دخترانه : مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

گالری عکس انواع مدل های مانتو سنتی ویژه خرداد 96

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

جدیدترین مدل های مانتو سنتی دخترانه زنانه ویژه خرداد 96

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

انواع مدل های مانتو سنتی دخترانه زنانه شیک تابستانه

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

زیباترین مدل های مانتو سنتی رنگ سفید ویژه بانوان شیک پوش ایرانی

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

مدل مانتو دخترانه زنانه دانشجویی مشکی سنتی 1396

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

بهترین بهترین مانتو دخترانه زنانه در خرداد و اردیبهشت 96

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

مدل مانتو سفید دخترانه زنانه سنتی 2017 و 1396

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

مدل مانتو سنتی سفید گل دار ویژه بانوان شیک پوش ایرانی

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

جدیدترین مدل های مانتو سنتی دخترانه

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

مانتو سنتی دخترانه, مانتو سنتی زنانه, انواع مدل های مانتو سنتی

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶



:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : شنبه 30 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران زن : واکنش باران کوثرى به انتخاب روحانى

باران کوثری به انتخاب روحانی واکنش نشان داد

وزیر کشور گفت : آقای روحانی با کسب 23 میلیون و 546 هزار و 616 رای منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. در همین راستا باران کوثرى بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اجتماعی خود به انتخاب مجدد روحانى واکنش نشان داد

باران کوثری در این باره با انتشار عکس زیر نوشت :

ایران ای سرای امید

بر بامت سپیده دمید

واکنش باران کوثرى به انتخاب روحانى

بیوگرافی بازیگر مشهور زن کشورمون باران کوثری :باران کوثری متولد ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران بازیگر, طراح لباس و طراح صحنه و منشی صحنه سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است. باران کوثری هنوز مجرد است و هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج باران کوثری منتشر نشده است.

همچنین ببینید :

عکس های جدید باران کوثری

پارلین

اخبار بازیگران زن : واکنش باران کوثرى به انتخاب روحانى



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : شنبه 30 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی بازیگران : بیوگرافی, عکس و خبر ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

عکس های مراسم ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی دو هنرمند کشورمان !

نرگس محمدی چندی قبل در برنامه دورهمی گفته بود با اینکه قصد ازدواج دارد ولی از 25 سالگی خواستگار نداشته. او امروز در 32 سالگی با علی اوجی بازیگر و تهیه کننده موسیقی و سینمای کشورمان ازدواج کرد در ادامه عکسهای مراسم عقد و بیوگرافی این دو هنرمند کشورمان را خواهید دید.

عکس ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. و هم اکنون 32 ساله می باشد نرگس محمدی یک برادر و یک خواهر دارد که هر دو آنها ازدواج کرده اند و نرگس تنها همدم و مونس مادرش هست و زمانی که مشغله کاری نداشته باشد به آشپزی در منزل می پردازد. از ابتدا دوست داشته در رشته هنر ادامه تحصیل بدهد اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می‌کرده اتفاقی برایش می افتاد که امتحان را از دست میدهد و مجبور می شود در رشته تجربی کنکور بدهد و در رشته پرستاری تحصیل کند.نرگس محمدی می گوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند.مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بوده همین موضوع سبب شده با محیط‌های هنری آشنایی داشته باشد.

عکس ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

مراسم ازدواج نرگس محمدی

شروع فعالیت هنری نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگری را در کلاس های بازیگری کارنامه شروع کرد خودش می گوید ما جزو آخرین هنرجویان موسسه کارنامه بودیم که استاد پرویز پرستویی و آقای حبیب رضایی و رحمانیان در آن‌جا حضور داشتند همچنین در کلاس های خانم تیموریان، استاد رایگان، پیام دهکردی و رضا بهبودی درس های زیادی یاد گرفتم. از همین کلاس ها بود نرگس محمدی برای بازی در فیلم « مرگ یک پینوکیو» معرفی و در آن بازی کرد فیلمی که هنوز فرصت اکران پیدا نکرده است.بازیگر جوان بعد از اولین تجربه سینمایی پا به دنیای تئاتر گذاشت تا بر تجربیات خود بیافزاید. ۱۰ روز مانده به اجرای نهایی تئاتر «باید برای کبوترها دونه پاشید» و جایگزین شدن نرگس محمدی به جای یکی از بازیگران اصلی سبب شد در همان سال اول فعالیت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره «ماه» حوزه هنری شود.پس حضور موفق در تئاتر و کسب تجربیات به سینما بازگشت و در فیلم‌هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپر استار و اخراجی‌ ها ۲ بازی کرد که بازی در فیلم‌هایی مثل سوپراستار و اخراجی‌ها ۲ را بیشتر برای جنبه تجربی شان پذیرفته بود.

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بیوگرافی علی اوجی

علی اوجی کارگردان شش سال از جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (جایزه حافظ) را به عهده داشته است و همچنین وی سفیر کودکان اتیسم نیز می‌باشد وی تهیه کنندگی آثار زیادی از موسیقی را به عهده داشته است. وی که پیش‌از این به عنوان یک تهیه‌کننده موسیقی شناخته می‌شد با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان (بازیگر مهمان) و سریال شوخی کردم وارد عرصه بازیگری شد. در ادامه شما را به دیدن جدیدترین عکس های اینستاگرام نرگس محمدی دعوت میکنیم

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

عکس های جدید اینستاگرام نرگس محمدی و خبر ازدواجش با علی اوجی

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی و ازدواجش با علی اوجی بازیگر خوب کشورمون

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

جدیدترین عکس های نرگس محمدی در سال 96 و ماجرای ازدواجش با علی اوجی

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

نرگس محمدی با علی اوجی در سال 96 ازدواج کرد, عکس های مراسم عقد و عروسی نرگس محمدی

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بهترین عکس های نرگس محمدی, نرگس محمدی در سن 32 سالگی با علی اوجی ازدواج کرد

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان : عکس های مراسم ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : شنبه 30 ارديبهشت 1396
.

گالری عکس بازیگران : عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

عکس بهنوش طباطبایی هنگام رای دادن در انتخاب 96

امروز در سایت پارلین سری جدید عکس های اینستاگرام بازیگر مشهور زن کشورمون خانم بهنوش طباطبایی را گردآوری کرده ایم که در ادامه می بینید :

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

مدل مانتو بهنوش طباطبایی

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

بهنوش طباطبایی :

در اين زمان در اين ارديبهشت دلنشين حقيقتى ست محض، كه من سرسپرده ترينم

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

بهترین عکس های اینستاگرام بهنوش طباطبایی

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

جدیدترین عکس های بازیگر مشهور زن کشورمون بهنوش طباطبایی

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

بهنوش طباطبایی با انتشار این عکس نوشت :

به قول دوستى "حرف زدن آدم رو فقير ميكنه"ولى بعضى وقتا دلت ميخواد فقير ترين آدم دنيا باشى

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

بهترین عکس های بهنوش طباطبایی, مدل های مانتو بهنوش طباطبایی

پارلین

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96



:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی : عکس های جذاب ایستاگرام هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها و همسرش

 

بیوگرافی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا بازیگر تئاتر ,سینما و تلویزیون متولد 24 خرداد ماه 1363 سنندج می باشد و اصالتا کرد است.او هم اکنون 32 سال سن دارد. تحصیلات هوتن شکیبا کارشناسی کارگردانی از دانشگاه غیر انتفایی سوره می‌باشد. از کارهای معروف او می‌توان به بازی در فیلم سینمای طبقه هساس و نمایش‌های همچون مترسگ، جن گیر، بر پهنه دریا، باغ آلبالو و.. اشاره کرد وی پیش از بیشتر در زمینه تئاتر مشغول بوده و کارهای تئاتر بسیاری در کارنامه خود دارد و کمتر در فیلم و سریال ها حضور داشته است . او همچنین صدا پیشه هم می باشد و صدای عروسک دیوی درمجموعه کلاه قرمزی صدای اوست .

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

سروش صحت کارگردان تلویزیون که بیشتر سراغ تئاتری ها می رود و از آن ها پدیده می سازد ( همانند : هومن برق نورد و بهنام تشکر و … ) این بار به سراغ هوتن شکیبا رفته است و نقش اصلی سریال جدیدش یعنی لیسانسه ها را به وی واگذار کرده است . هوتن شکیبا در سریال لیسانسه ها نقش حبیب را بازی می کنند که یکی از کاراکتر های اصلی قصه می باشد و اولین سریال وی در تلویزیون می باشد.

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

ازدواج و همسر هوتن شکیبا :

هوتن شکیبا تا به حال ازدواج نکرده است و مجرد می باشد !

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

گفتگو با هوتن شکیبا به بهانه حضورش در مجموعه لیسانسه ها

هوتن شکیبا درباره نقش خود در این سریال عنوان داشت: در این سریال سه جوان لیسانسه نقش‌های اصلی را بر عهده دارند که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. من ایفاگر نقش حبیب هستم که به تازگی تحصیل در دانشگاه را به پایان رسانده و قصد ازدواج دارد، اما مشکلاتی در انتخاب همسر دارد. دوستانش سعى میکنند در این امر به او کمک می‌کنند، اما هربار مشکلات جدیدى اتفاق می‌افتد.

این بازیگر ادامه داد: حضورم در «لیسانسه‌ها» اولین همکاری‌ام با صحت در قالب کارگردان است، چراکه سالها پیش با او در یک اثر نمایشی همبازی بودم. صحت یکی از دوستان خوب من است که تا به حال چند بار از من برای بازی در سریال‌هایش دعوت کرده است که به دلایلی که گفتم این همکاری محقق نشده بود. اما بسیار خوشحالم که امسال این اتفاق افتاد و در این مجموعه با آقاى صحت همکارى دارم. او فرد طنازی است که موقعیت‌هاى کمدى را خیلى خوب می‌شناسد و به خوبی نیز بازیگر را هدایت می‌کند.

هوتن شکیبا, عکس های هوتن شکیبا

هوتن شکیبا در جواب به این سوال که بار طنز داستان بر دوش شخصیت حبیب است، یا نه؟ گفت: در این سریال نمی‌توان گفت که بار طنز بر دوش شخصیتی هست یا نه. چون همه ماجرا بر اساس کمدی موقعیت پیش می‌رود و کاراکترها در موقعیت‌های طنز قرار می‌گیرند. در کل کنار هم قرار گرفتن تعدادی شخصیت متفاوت و جذاب، تضادهایی را بین کاراکترها بوجود می‌آورد و این به هم ریختگی‌هاى موقعیتى، کمدی را ایجاد می‌کند و اینطور نیست که بگوییم بامزگی‌های شخصی در قصه وجود دارد یا شوخى کلامى باعث ایجاد کمدى می‌شود.

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

نمایش های تئاتر هوتن شکیبا

رومولوس کبیر (۱۳۸۸)

جن گیر (۱۳۸۸)

به خاطر یک مشت روبل (۱۳۸۹)

تبار شناسی دروغ و تنهایی (۱۳۹۱)

آواز خوان طاس (۱۳۹۱)

ویران (۱۳۹۱)

باغ آلبالو (۱۳۹۲)

مترسگ (۱۳۹۲)

زمان لرزه (۱۳۹۲)

هیپوفیز (۱۳۹۲)

ننه دلاور بیرون پشت در (۱۳۹۲)

بر پهنه دریا (۱۳۹۳)

دن کامیلو (۱۳۹۳)

نمایشنامه خوانی هاروی (۱۳۹۳)

شماره ۱۹۱۹۳(صدا پیشه) (۱۳۹۳)

کامنت (۱۳۹۳)

استوان اینیشمور (۱۳۹۴)

پروژه هملت/شکسپیر(۱۳۹۵)

مرگ هوتن (۱۳۹۵)

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

فیلم های سینمایی هوتن شکیبا

طبقه هساث (۱۳۹۲)

حق سکوت (۱۳۹۲)

شب بیرون (۱۳۹۲)

هوتن شکیبا, عکس های هوتن شکیبا

فیلم های تلویزیونی هوتن شکیبا

کلاه قرمزی ۹۴

کلاه‌قرمزی ۹۳

ابله (مجموعه نمایش خانگی)

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

بیوگرافی و عکس های هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب سریال لیسانسه ها

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش | عکس های جدید هوتن شکیبا

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

بیوگرافی و عکس های هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب سریال لیسانسه ها

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

بیوگرافی و عکس های هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب سریال لیسانسه ها

هوتن شکیبا و امیر کاظمی

عکس هوتن شکیبا و امیر کاظمی

هوتن شکیبا, عکس های هوتن شکیبا

عکس های اینستاگرام هوتن شکیبا

عکس های جدید هوتن شکیبا

هوتن شکیبا با انتشار عکس بالا نوشت :

دقت كنيد: از اون بالا دَست چپ كَفتر ميايه. ولى اين پايين يَك دانه پسر نميايه، وايسادَه فكر ميكُنَه، مثلا...

عکس های جدید هوتن شکیبا

هوتن شکیبا :

رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ

بارالها ، دل های ما را به باطل میل مده پس از آنکه به حق هدایت فرمودی ، و به ما از لطف خویش اجر کامل عطا فرما که همانا تویی بخشنده بی عوض و منت

عکس های جدید هوتن شکیبا

هوتن شکیبا با انتشار این عکس نوشت :

ميخنديم خوشحاليم ميخنديم ناراحتم باشيم ميخنديم گريه مونم بگيره باز ميخنديم. بهترين كلاهى كه ميشه سر خودمون بذاريم چيكار كنيم ديگه؟! پس ميخنديم ...

هوتن شکیبا, عکس های هوتن شکیبا

بیوگرافی هوتن شکیبا, عکس های جدید هوتن شکیبا



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
.

عکس های بازیگران : عکس دختر کوچولوی مهدی سلطانی

عکس دختر مهدی سلطانی

مهدی سلطانی یکی از بازیگران حرفه ای و محبوب مرد کشورمون جدیداً با انتشار عکسی از خودش و دخترش صفحه اجتماعی را بروز کرد مهدی سلطانی در این باره نوشت :

دختر؛ آفرينش خوش آب و رنگ هستى

در باغچه ى خوش رايحه ى چشمان خداست

عكس: فرزاد آذرشب

عکس دختر کوچولوی مهدی سلطانی

بیوگرافی مهدی سلطانی :

مهدی سلطانی سروستانی متولد سال ۱۳۵۰ در شیراز است، لیسانس بازیگری خود را از دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران)گرفته‌است. همچنین وی فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۸، دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیونAvingon فرانسه در سال ۱۳۷۸ و عضو هیثت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

همچنین ببینید :

عکس های جدید مهدی سلطانی

پارلین

عکس های بازیگران محبوب ایرانی  : عکس دختر کوچولوی مهدی سلطانی



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران ایرانی : خواهر زاده گلاره علباسی به دنبا آمد

گلاره علباسی یکی از بازیگران زن کشورمون با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر به دنیا امدن خواهر زاده اش را داد خانم گلاره عباسی در این باره نوشت :

جانا خانم ما به دنيا امد و من دوباره خاله شدم

چه كنم با اين همه شور و عشق

خواهر زاده گلاره علباسی به دنبا آمد

بیوگرافی گلاره عباسی :

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون در سال 1362 در تهران متولد شد گلاره عباسی از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد گلاره عباسی بازیگر جوان کشورمان یک خواهر دارد که کارشناس تغذیه هست خود او از سال ۸۲ به بازیگری پرداخته است و بازیگری را در کلاس های آزاد امین تارخ آموزش دیده است. گلاره عباسی با بازی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی وارد عرصه بازیگری در سینما شد.

همچنین ببینید :

عکس های گلاره عباسی

پارلین

اخبار بازیگران : خواهر زاده گلاره علباسی به دنبا آمد



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
.

خرید گیره کوچک کننده بینی در اردیبهشت 96 برای بینی های گوشتی

فروشگاه اینترنتی فروش گیره کوچک کننده بینی فقط برای بینی های گوشتی

اگر بینی شما گوشتی می باشد فقط این محصول را بخرید شما میتوانید در اردیبهشت ماه سال 96 گیره کوچک کننده بینی نوزآپ را با قیمت ویژه از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید و درب منزل خود وجهشو پرداخت کنید اما فقط لطفا توجه کنید که اگر بینی شما گوشتی می باشد این محصول گیره بینی نوزآپ را خریداری کنید در غیر این صورت خرید گیره کوچک کننده بینی نوزآپ و استفاده مداوم از این محصول برای شما هیچ فایده ای نخواهد شد تمامی سفارشات فروشگاه اینترنتی ما در اولین روز کابری ارسال میشه و برای شهر تهران سفارشات گیره کوچک کننده بینی با پیک و برای سایر شهرها با پست ارسال می شود

خرید گیره کوچک کننده بینی در اردیبهشت 96

هزینه ارسال گیره کوچک کننده بینی به شهر تهران و سایر شهر ها در اردیبهشت ماه 96

الان میخواهیم کمی هم در مورد روش خرید و هزینه ارسال محصول گیره کوچک کننده بینی نوزآپ برای شما صحبت کنیم گیره کوچک کننده بینی نوزآپ را شما میتوانید به دو روش خرید اینترنتی آنلاین و خرید درب منزل سفارش دهید در روش خرید اینترنتی آنلاین گیره کوچک کننده بینی نزوآپ شما مبلغ سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت خواهید کرد اما در روش پرداخت درب منزل شما میتوانید سفارش خود یعنی گیره کوچک کننده بینی نوزآپ را بعد از تحویل گرفتن درب منزل خود وجهشو پرداخت کنید و اما در مورد روش ارسال اجازه بدهید کمی توضیح بدهید ما گیره کوچک کننده بینی را برای شهر تهران و چند تا از شهر های بزرگ دیگه ایران با پیک در اسرع وقت ارسال میکنیم هزینه ارسال با پیک گیره کوچک کننده بینی 6 تومان می باشد و برای سایر شهر ها ما گیره کوچک کننده بینی را با پست ارسال میکنیم که هزینه ارسال با پست گیره بینی فقط 8 هزار تومان میباشد در صورتی که مایل باشید همین الان که 28 اردیبهشت 96 هست فرم خرید گیره کوچک کننده بینی نوزآپ را پر کنید و از خرید این محصول مخصوصا استفاده و ایشالا نتیجه مطلوب آن نهایت لذت را ببرید

سایت خرید گیره کوچک کننده بینی, خرید گیره کوچک کننده بینی در اردیبهشت 96



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران : عکس لاک پشت ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان یکی از بازیگران زن کشورمون با انتشار عکسی از خودش که لاک پشت به دست دارد صفحه اجتماعی اش را بروز کرد خانم ماهایا پطروسیان در این باره نوشت :

این لاک پشت مال خودم بود که بردمش سر فیلم بازی کند، خیلی دوستش داشتم...یک سال و نیم بعد این فیلم، با وجود رسیدگی ها و غذای خوب و همه چیز...حال خوبی نداشت، کم تحرّک شده بود، پنجه هایش ضعیف شده بودند و مدام گوشه ای کِز میکرد...خلاصه خوشحال و راضی نبود. با دامپزشک مشورت کردم، گفت که کلاً لاک پشت حیوانِ منزل نیست و باید در محیط طبیعی باشد وگرنه ضعیف میشود و ذره ذره از این میرود...باید تصمیم سختی میگرفتم، بد جور بهش عادت کرده بودم...بالاخره تصمیم به آزادیش گرفتم، خیلی برایم دشوار بود...روزی بردمش به محیطی که پرسیده بودم و برایش مناسب بود، آنجا آزادش کردم...راحت راهش را کشید و رفت...فقط یکبار به عقب نگاه کرد...امّا من ۲ روز و ۲ شب گریه کردم...شب و نصف شب میخواستم برم آنجا پیدایش کنم و برش گردانم!...ولی به هر حال آزادی و راحتی او مهم تر بود.

عکس لاک پشت ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان : عکسی از فیلم « انتخاب» به کارگردانی تورج منصوری

همهٔ اینها را گفتم که بگویم «انتخاب» در زندگی ما همیشه وجود دارد، در هر مقطعی ودر هر شرایطی، در زندگی شخصی، در تحصیل، در کار و شغل ودر زندگی اجتماعی...امیدوارم همیشه بهترین و درست ترین انتخاب ممکن را در زندگیتان انجام دهید...چون تاوان اشتباهات گاهی برای انسان بسیار سنگین وغیر قابل جبران است، و ممکن است تمامی زندگی بعد از آن انتخاب تان را تحت الشعاع قرار دهد.برایتان بهترین ها را خواستارم

اخبار بازیگران ایرانی : عکس لاک پشت ماهایا پطروسیان



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
.

قيمت خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه در 28 ارديبهشت 96

براي خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه آدرس را درست اومديد شما ميتوانيد در فروشگاه ما گن لاغري مردانه اسليم ليفت که ميشه گفت بهترين مارک گن لاغري مردانه هست در 28 ارديبهشت ماه سال 96 سفارش دهيد و درب منزل خود وجهشو پرداخت کنيد

قيمت خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه

بهترين مارک گن لاغري مردانه

سايت خريد بهترين گن لاغري مردانه در 28 ارديبهشت ماه سال 96

 

براي خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه کليک کنيد , چرا مردم به دنبال خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه هستند ؟ پاسخ بسيار اشکار است چون متاسفانه فروشگاه هاي زيادي هستند که گن هاي لاغري مردنه بي کيفيت ميفروشند و همين موضوع باعث عدم اعتماد مشتري ها به محصولات گن لاغري مردانه شده است براي خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه کليک کنيد , خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه

بهترين مارك براي خريد گن لاغري مردانه كدومه ؟, براي خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه کليک کنيد, قيمت خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه در 28 ارديبهشت 96

 

اگر به دنبال خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه هستيد آدرس را اشتباه نيومديد ما امروز در اين سايت قصد داريم بهترين محصول گن لاغري مردانه را تحت عنوان پستي با عنوان بهترين گن لاغري مردانه معرفي کنيم اسليم ليفت مارکي هست که در ادامه توضيحات بيشتري درباره اش در مورخه 28 ارديبهشت ماه سال 96 خواهيم داد

اسليم ليفت بهترين مارک گن لاغري مردانه در ايران

خيلي ها هستند که هميشه به دنبال راه هاي براي لاغري شکم خود بوده اند البته منظور ما در اين پست فقط آقايان مي باشد و براي همين آسان ترين راه ممکن يعني استفاده از محصولات لاغري را هميشه امتحان کرده اند در اين ميان آقاياني که مارک گن لاغري مردانه اسليم ليفت را انتخاب و استفاده کرده بودند خيلي راضي بودند و از اينکه احساس ميکردند پول خود را دور نريختند و ميتوانند با محصول گن لاغري مردانه به لاغري شکم خود کمک بکنند خوشحال بودندپس اگه شما به دنبال خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه هستند اسليم ليفت را انتخاب کنند شما با خريد گن لاغري مردانه در واقع با يک تير دو نشان زديد اول اينکه کمک فراواني به لاغري شکم خود کرده ايد البته اگه با پوشيدن گن لاغري مردانه هر روز پياده روي کنيد خيلي خوب ميشه دوم هم اينکه با پوشيدن گن لاغري مردانه اصل شکم خود را جمع و جورتر خواهيد کرد به طوري که لباس هاي قبلي که اندازه تون نبود الان به راحتي ميتوانيد بپوشيد پس همين الان امروز که 28 ارديبهشت ماه 96 هست براي بهترين مارک گن لاغري مردانه خود محصول اسليم ليفت را انتخاب کنيد و آن را سفارش دهيد

خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه, از کجا بهترين مارک گن لاغري مردانه را بخرم ؟ کدوم سايت بهترين مارگ گن لاغري مردانه را ميفروشند ؟

خريد آنلاين بهترين مارک گن لاغري مردانه, براي خريد آنلاين و اينترنتي گن لاغري مردانه به فروشگاه نازنين خوش آمديد شما ميتوانيد در فروشگاه نازنين به صورت آنلاين بهترين مارک گن لاغري مردانه را سفارش دهيد و درب منزل خود وجهشو پرداخت کنيد, خريد آنلاين بهترين مارک گن لاغري مردانه

اسليم ليفت بهترين مارک گن لاغري مردانه در ايران

قيمت بهترين مارک گن لاغري مردانه در ايران

 

فروشگاه خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه 2017, کدوم فروشگاه براي خريد آنلاين گن لاغري مردانه در سال 2017 خوبه ؟ آيا شما ميدانيد بهترين مارک گن لاغري مردانه چيه ؟ آيا اسليم ليفت بهترين مارک گن لاغري مردانه هست ؟, خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه 2017

فروشگاه خريد بهترين مارك گن لاغري مردانه 2017

خريد آنلاين بهترين مارک گن لاغري مردانه

خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه

 

امروز سه شنبه 28 ارديبهشت ماه سال 96 مي باشد و قيمت گن لاغري مردانه فقط 25 هزار تومانه و اگه به صورت نقدي خريد کنيد ميتوانيد از 10 درصد تخفيف ويژه ما هم برخوردار شويد گن لاغري مردانه اسليم ليفت محصولي است که هزاران ايراني در طول سال ها ازش استفاده کرده اند و خوشبختانه اکثرشون احساس خوبي نسبت به اين محصول بعد از استفاده داشته اند پس شما هم همين الان اين گن مردانه معرفي شده در فروشگاه ما که ميشه گفت بهترين مارک گن لاغري مردانه مي باشد را سفارش دهيد

 

بهترين مارک براي خريد گن لاغري مردانه کدومه ؟, به نظر شما بهترين مارک گن لاغري مردانه کدومه ؟ آيا گن لاغري مردانه براي لاغري خوبه ؟ از کدوم فروشگاه در سال جديد ميتوانيم بهترين مارک گن لاغري مردانه را با قيمت ارزانم بخريم ؟, بهترين مارک گن لاغري مردانه کدومه ؟

خريد اينترنتي بهترين مارک گن لاغري مردانه در بهار 96 , براي خريد اينترنتي گن لاغري مردانه در 28 ارديبهشت ماه سال 96 عجله کنيد اگهخ به دنبال بهترين مارک گن لاغري مردانه در بهار 96 هستيد همين الان از فروشگاه اينترنتي ما بهترين مارک گن لاغري مردانه را سفارش دهيد, خريد اينترنتي بهترين مارک گن لاغري مردانه

بهترين مارک گن لاغري مردانه | خريد گن مردانه اصل, اگر به دنبال خريد بهترين مارک گن لاغري مردانه هستيد همين الان به فروشگاه اينترنتي نرگس برويد در اين فروشگاه ما بهترين مارک گن لاغري مردانه را معرفي کرده ايم که در صورت تمايل ميتوانيد اين محصول را سفارش دهيد, بهترين مارک گن لاغري مردانه

بهترين مارک گن لاغري مردانه | خريد گن مردانه اصل | خريد اينترنتي بهترين مارک گن لاغري مردانه در بهار 96

 



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
.

گالری عکس مدل های مانتو نیلوفرانه ها : مدل های جدید مانتو تابستانه شیک ۲۰۱۷

گالری مدل مانتو دخترانه زنانه شیک 2017

مدل های جدید مانتو تابستانه شیک ۲۰۱۷

عکس انواع مدل های مانتو شیک مجلسی زنانه ویژه سال 1396

مدل های جدید مانتو تابستانه شیک ۲۰۱۷

انواع مدل های مانتو بهاری و تابستانه 2017

مدل های جدید مانتو تابستانه شیک ۲۰۱۷

مدل مانتو سنتی شیک و مجلسی 2017

مدل های جدید مانتو تابستانه شیک ۲۰۱۷

گالری عکس انواع مدل مانتو پانج دخترونه شیک 2017

مدل های جدید مانتو تابستانه شیک ۲۰۱۷

گالری عکس انواع مدل های مانتو زنانه دخترانه ویژه اردیبهشت ماه سال 96

مدل مانتو تابستانه شیک ویژه ماه اردیبهشت 96

مدل های جدید مانتو تابستانه شیک ۲۰۱۷

مدل های جدید مانتو تابستانه شیک ۲۰۱۷



:: بازدید از این مطلب : 1331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی بازیگران : بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرام الناز حبیبی

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

سایت تفریحی نیلوفرانه ها :  الناز حبیبی متولد21  مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. خانم الناز حبیبی در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی : با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم. راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند. در هر حال میزان مهریه را پدر من تعیین کرد و من دخالتی در مورد آن نداشت. البته این صحبت ها بدون کمترین چالش و اختلاف نظری بیان شد چون خانواده های ما به لحاظ سطح به هم نزدیک بودند و ما مشکلی در این خصوص با هم نداشتیم.

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

همسر الناز حبیبی

الناز حبینی درباره همسرش میگوید : همسرم سال هاست که در خارج از کشور اقامت دارد و چون شرایط کاری من هم به گونه ای است که نمی توانم به واسطه شغلم از ایران بروم به همین خاطر من و ایشان از وقت های بیکاری مان استفاده می کنیم و به همدیگر سر می زنیم هر چند که این دوری و جدایی سخت است اما در شرایط کنونی چاره ای جز تن دادن به آن نداریم.

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

سن ازدواج برای هر کسی متفاوت است : در مورد ازدواج نمی توان سن خاصی را در نظر گرفت و گفت، «مثلا وقتی افراد به این سن و سال رسیدند، باید ازدواج کنند» مثلا فردی به فراخور شراطی که در آن قرار دارد ممکن است برای ازدواج به لحاظ روحی و مالی احساس آمادگی کند، به همین خاطر دوست ندارم در این مورد برای کسی نسخه بپیچم و بگویم مثلا چون من در ۲۴ سالگی ازدواج کردم دختران دیگر هم باید در این سن ازدواج کنند.

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

بهانه ای برای شروع زندگی : الناز حبیبی :متاسفانه این روزها آمار طلاق به شدت در حال افزایش است، بخش زیادی از این مشکل هم به این برمی گردد که افراد به درک و شناخت کافی برای ازدواج نرسیده اند و اختلاف های کوچک را جدی نمی گیرند و یا اینکه از لحاظ مالی هنوز به استقلال کافی نرسیده اند، در هر حال به عقیده من، اگر درک و تفاهم وجود نداشته باشد، افراد خیلی زود از دست هم خسته می شوند و ترجیح می دهند از یکدیگر جدا شوند.

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

وجه مشترک من و همسرم برای ازدواج :

الناز حبیبی : بیش از یک سالی است که من و همسرم «مهدی صاحب الزمانی» با هم پیوند زناشویی بسته ایم آن چیزی که باعث شد من و مهدی در وهله اول به هم علاقمند بشویم و بخواهیم باقی زندگی مان را کنار هم بگذرانیم، خصوصیات مشترک بسیاری بود که بین ما وجود داشت، ما از نظر اخلاقی به شدت به هم شبیه هستیم و این شباهت به ما کمک می کند تا لحظاتی آرام را کنار هم سپری کنیم، از طرفی ما سعی کردیم نسبت به یکدیگر با گذشت و منعطف باشیم، این موضوع به ما کمک کرد تا از کنار هم بودن بیشتر لذت ببریم

     الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

عکس های بازیگران زن ایرانی, عکس های جذاب الناز حبیبی

  الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرام الناز حبیبی بازیگر مشهور زن

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

خانم الناز حبیبی با انتشار این عکس نوشت :

چه دوستم داشته باشی و چه از من متنفر باشی در هر دو صورت بهم لطف میکنی چون اگه دوستم داشته باشی در قلبت هستم و اگه از من متنفر باشی تو ذهنتم... #شکسپیر

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

عکس های اینستاگرام الناز حبیبی

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی, عکس های الناز حبیبی



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
.

 

بیوگرافی دیا میرزا بازیگر هندی و همبازی محمدرضا گلزار در فیلم سلام بمبئی

دیا میرزا با نام اصلی دیا هاندریچ متولد نهم دسامبر 1981 است که بعد از حضور در عرصه مدلینگ و پیروزی به عنوان بانوی برتر آسیا وارد بالیوود شد. او در رسانه ها به خاطر کارهای اجتماعی اش معروف است. دیا به همراه ساحل سنگا و زایدخان شرکتی به نام بورن فری اینترتینمنت در عرصه تهیه کنندگی فیلم را اداره می کند. اولین فیلم آنها «عشق برهم زننده زندگی» نام داشت که 17 اکتبر 2011 اکران شد.

مدل لباس زیبای دیا میرزا

بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرام دیا میرزا, مدل لباس دیا میرزا

سلفی جدید دیا میرزا

عکس سلفی و زیبای دیا میرزا بازیگر فیلم سلام بمبئی



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.

گالری عکس انواع مدل لباس عروس : مدل های جدید لباس عروس اردیبهشت ۹۶

 

انواع مدل های جدید لباس عروس ویژه اردیبهشت سال 1396

مدل لباس عروس اردیبهشت 96, انواع مدل های جدید لباس عروس

زیباترین مدل های لباس عروس - اردیبهشت ماه سال 1396

مدل لباس عروس اردیبهشت 96, انواع مدل های جدید لباس عروس

گالری عکس انواع مدل های جدید و زیبای لباس عروس 2017 و 1396 

مدل لباس عروس اردیبهشت 96, انواع مدل های جدید لباس عروس

شیک ترین و بهترین مدل های جدید لباس عروس سال جدید

مدل لباس عروس اردیبهشت 96, انواع مدل های جدید لباس عروس

معرفی انواع مدل های جدید لباس عروس ویژه بانوان شیک پوش ایرانی

مدل لباس عروس اردیبهشت 96, انواع مدل های جدید لباس عروس

مدل لباس عروس اروپایی جدید 2017

مدل لباس عروس اردیبهشت 96, انواع مدل های جدید لباس عروس

لباس عروس زیبا, انواع مدل های جدید لباس عروس برای بهار سال 96

مدل لباس عروس اردیبهشت 96, انواع مدل های جدید لباس عروس

شیک ترین و زیباترین مدل های لباس مجلسی و عروس 2017

مدل لباس عروس اردیبهشت 96, انواع مدل های جدید لباس عروس

لباس عروس اروپایی

مدل لباس عروس اردیبهشت 96, انواع مدل های جدید لباس عروس

زیباترین مدل های لباس عروس ایرانی 2017

مدل لباس عروس اردیبهشت 96, انواع مدل های جدید لباس عروس

انواع مدل های جدید لباس عروس,  مدل های جدید لباس عروس اردیبهشت ۹۶



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران - ماهایا پطروسیان بعد از دیدن عاشقانه : ای کاش من هم مرد بودم!

 

ماهایا پطروسیان بازیگر ارمنی و توانای سینمای ایران بعد از دیدن سریال دیدنی عاشقانه ,  با انتشار یک پست در صفحه شخصی اش نوشت ، دوست داشت که یک مرد بود . نوشته ماهایا پطروسیان را بطور کامل در زیر بخوانید :

سریال عاشقانه را گرفتم، اما تو این ۲ شب پشت سر هم دیدم …به نظرم خیلی خوش ساخت و با قصه ای جذاب و پر کشش است، با بازی های خوب بازیگران، حالا بگذریم از سانسور فاجعهٔ روسری بازیگران خانم….،

اما آنچه که بسیار توجهم را جلب کرد، نقش و بازی تازه و چند وجهی و خاکستریِ هومن سیدی بود،

نقشی همزمان حرص آور و با نمک…که بسیار درست و قوی هم بازی شده،

تبریک به هومن سیدی و منوچهر هادی بابت این خلق متفاوت

ایکاش من هم مرد بودم و می توانستم چنین نقش هایی بازی کنم

 ماهایا پطروسیان : ای کاش من هم مرد بودم !

عکس های ماهایا پطروسیان

بیوگرافی ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان (زادهٔ ۱۳ دی ۱۳۴۸ در تهران) هنرپیشه سینما و تئاتر اهل ایران است.او از دانشکدهٔ هنرهای زیبا در رشتهٔ تئاتر فارغ‌التحصیل شد. با بازی در فیلم عشق و مرگ به کارگردانی محمدرضا اعلامی پا به عرصهٔ سینما گذاشت و با بازیگری در فیلم‌های پردهٔ آخر، دیگه چه خبر، نابخشوده، و کمکم کن، در سینمای امروز ایران مشهور شد.وی در پی ازدواج با مردی مسلمان، تغییر دین داد و مسلمان شد؛ ولی به گفتهٔ خودش همچنان به هر دو دین اسلام و مسیحیت عشق می‌ورزد.

ماهایا پطروسیان : ای کاش من هم مرد بودم !

اخبار بازیگران - ماهایا پطروسیان بعد از دیدن عاشقانه : ای کاش من هم مرد بودم!



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.

مدل های جدید لباس مردانه پارلین : سری جدید کت و شلوار های دامادی و مجلسی 2017

 

خرید کت و شلوار دامادی یکی دیگه از واجبات هر عروسی می باشد و طبق سنت های مختلف در ایران این خرید انجام میشه امروز در پارلین سری جدید کت و شلوارهای دامادی و مجلسی را گرد آوری کرده ایم که در ادامه می بینید

برای دیدن زیباترین مدل های کت و شلوار دامادی کلیک کنید

سری جدید کت و شلوار های دامادی و مجلسی 2017

مدل لباس مردانه, انواع مدل های کت و شلوار مجلسیو دامادی 2017 و 1396

سری جدید کت و شلوار های دامادی و مجلسی 2017

سری جدید کت و شلوار های مجلسی و دامادی ویژه اردیبهشت 1396

سری جدید کت و شلوار های دامادی و مجلسی 2017

انواع مدل های کت و شلوار رسمی اداری و مجلسی جدید

سری جدید کت و شلوار های دامادی و مجلسی 2017

کت و شلوار دامادی شیک مد روز 1396

سری جدید کت و شلوار های دامادی و مجلسی 2017

گالری عکس انواع مدل های جدید کت و شلوار دامادی و مجلسی 2017

سری جدید کت و شلوار های دامادی و مجلسی 2017

مدل های لباس مردانه, مدل های جدید کت و شلوار دامادی و مجلسی اروپایی

 سری جدید کت و شلوار های دامادی و مجلسی 2017

سری جدید کت و شلوار های دامادی و مجلسی 2017

انواع مدل کت و شلوار دامادی با پاپیون 2017 و 1396

سری جدید کت و شلوار های دامادی و مجلسی 2017

پارلین - سری جدید کت و شلوار های دامادی و مجلسی 2017



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.

گالری عکس انواع مدل کیک تولد, مدل های جدید کیک تولد اردیبهشت 96

عکس انواع مدل های جدید کیک تولد در اردیبهشت ماه 96

مدل های جدید کیک تولد,انواع مدل کیک تولد دخترانه پسرانه

عکس کیک تولد فوق العاده زیبای کارتونی 2017

مدل های جدید کیک تولد,انواع مدل کیک تولد دخترانه پسرانه

انواع مدل های جدید کیک تولد دخترانه پسرانه 1396

مدل های جدید کیک تولد,انواع مدل کیک تولد دخترانه پسرانه

کیک تولد

مدل های جدید کیک تولد,انواع مدل کیک تولد دخترانه پسرانه

عکس کیک تولد دخترانه فوق العاده زیبای 1396

مدل های جدید کیک تولد,انواع مدل کیک تولد دخترانه پسرانه

انواع مدل های جدید کارتونی کیک تولد در اردیبهشت ماه 96

مدل های جدید کیک تولد,انواع مدل کیک تولد دخترانه پسرانه

کیک تولد مدل پاپیون دخترانه 1396

مدل های جدید کیک تولد,انواع مدل کیک تولد دخترانه پسرانه

کیک تولد مدل کلاه برای دخترا

مدل های جدید کیک تولد,انواع مدل کیک تولد دخترانه پسرانه

انواع مدل های جدید کیک تولد خانگی 1396

مدل های جدید کیک تولد,انواع مدل کیک تولد دخترانه پسرانه

کیک تولد زمین فوتبال برای پسرها ویژه اردیبهشت ماه 1396

مدل های جدید کیک تولد,انواع مدل کیک تولد دخترانه پسرانه

کیک تولد دخترانه زیبا 1396, مدل های جدید کیک تولد اردیبهشت 96



:: بازدید از این مطلب : 2187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.

گالری انواع مدل مانتو شیک | شیک ترین مدل های مانتو تابستانه دخترانه دخترانه 96

امروز در پارلین در 28 اردیبهشت ماه سال 96 سری جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو تابستانه را گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنید توجه کنید هیچ کدوم از مدل های زیر برای فروش نیستند

شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96

مدل مانتو تابستانه شیک 2017, جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو تابستانی 96

شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96

مدل مانتو شیک اسپرت مد روز 2017

شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96

انواع مدل های جدید مانتو تابستانه و بهاره شیک ویژه اردیبهشت 96

شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96

ژورنال انواع مدل مانتو شیک دخترانه مد روز 2017 و 1396

شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96

شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96

جدیدترین مدل های مانتو بهاری و تابستانه ویژه اردیبهشت امسال

شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96

مدل مانتو تابستانه شیک پروانه ای اسپرت 2017 و 96

شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96

مدل مانتو بلند مشکی دخترانه زنانه 1396

شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96

مدل مانتو دخترانه زنانه شیک مزون چلا 2017

شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96

انواع مدل های مانتو مجلسی شیک دخترانه زنانه 2017

شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96

مدل های مانتو مشکی شیک دخترانه, شیک ترین مدل های مانتو تابستانه 96



:: بازدید از این مطلب : 1303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران پارلین - فریبا نادری : آخه مگه داريم اين همه قند و نبات

فریبا نادری یکی دیگر از بازیگر حرفه ای زن کشورمون می باشد که جدیداً با انتشار عکسی از خودش در کنار دختر فقيهه سلطانی صفحه اجتماعی اش را بروز کرد خانم فریبا نادری در این باره نوشت :

آخه مگه داريم اين همه قند و نبات

گندم جانان - دختركِ فقيهه سلطانی نازنين

همچنین ببینید :

بیوگرافی فریبا نادری

پارلین

اخبار بازیگران پارلین - فریبا نادری : آخه مگه داريم اين همه قند و نبات



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران : حیوان خانگی آشا محرابی یک جوجه تیغی !

آیا یک جوجه تیغی حیوان خانگی آشا محرابی می باشد ؟ آشا محرابی بازگر زن مشهور 44 ساله صفحه اجتماعی اش را با انتشار عکس از خودش در کنار یک جوجه تیغی بروز رسانی کرد مثل اینکه واقعا یک جوجه تیغی حیوان خانگی خانم آشا محرابی بازیگر خوب کشورمون می باشد.

اخبار بازیگران : حیوان خانگی آشا محرابی یک جوجه تیغی !



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی بازیگران : عکس های اینستاگرام آشا محرابی و خانوادش + بیوگرافی

بیوگرافی آشا مهرابی 44 ساله

امروز در پارلین بخش بیوگرافی بازیگران خانم آشا مهرابی را معرفی خواهیم کرد آشا مهرابی در 31 مرداد ماه سال 1352 در شهر تهران متولد شد و هم اکنون 44 ساله می باشد خانم آشا محرابی که از بازیگران سریال « همه چیز آنجاست » ، این روزها خیلی در معرض دید تماشاچیان قرار گرفته . او فرزند آقای اسمائیل محرابی ، بازیگر توانای سینما و تلوزیون می باشد و مادر خانم آشا مهرابی خانم سیده فاطمه سید مدلل کار است. همچنین آشا مهرابی برادری بنام فریدون محرابی دارد که بازیگر است و در سریال‌هایی چون مدار صفر درجه، مرگ تدریجی یک رویا، به کجا چنین شتابان، آشپزباشی و کارهای تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

خانم آشا مهرابی از هنرپیشگان ایرانی رادیو و تلویزیون است وی فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشته روابط بین‌الملل است. خانم آشا مهرابی همزمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون سمندریان شد. وی همچنین فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان است. او دوره فیلمنامه‌نویسی را هم در کلاس‌های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده است. او همچنین فارغ‌التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

بازیگر زن آشا معروفی در سال ۱۳۷۴، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد. پس از ورود به رادیو، کار در صحنهٔ تئاتر را در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش‌هایی مثل «خسیس»، «خانهٔ برنارد آلبا»، «سه خواهر»، «زیرگذر سقاخانه»، «اتوبان»، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» و … به ایفای هنر پرداخت. او در حال حاضر، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانهٔ تئاتر ایران است. وی همچنین از سال ۱۳۸۰ کار دوبلاژ را آغاز کرد

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

مصاحبه خواندنی با آشا محرابی دختر اسماعیل محرابی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آشا محرابی دختر و فرزند اسماعیل محرابی بازیگر قدیمی کشورمان می باشد. اسماعیل محرابی هم اکنون ۷۲ سال و آشا محرابی ۴۳ سال سن دارند. آشا محرابی در قسمتی از مصاحبه اش درباره پدرش صحبت های جالبی می گوید که در ادامه می خوانید.

در سریال آیینه همبازی اسماعیل محرابی (پدرتان) بودید. آیا مسیر شما برای ورود به دنیای بازیگری با حمایت او هموار شد؟ چون در این صورت این پرسش ایجاد می شود که چرا بعد از آیینه فعالیتی نداشتید؟

نه، به هیچ وجه. در واقع نقش پدرم بیشتر بازدارندگی بوده تا حمایت. در همان دوران با آقای اسماعیل محرابی قرار گذاشته بودیم که من درسم را بخوانم و او شرایط ورودم به بازیگری را فراهم کند. در واقع نوعی قرارداد معنوی بود که من کاملاً روی آن حساب کرده بودم.

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

عکس پدر آشا مهرابی

من تمام برنامه های زندگی ام را در آن زمان براساس قراری که با اسماعیل محرابی داشتم تنظیم کردم، ولی زمانی که نوجوان بودم او از ما جدا شد و ترجیح داد زندگی تازه ای را تجربه کند. به این ترتیب قرار ما به هم خورد و دیگر خبری از او نداشتم تا وقتی که در تئاتری بازی می کردم و او برای تماشا آمده بود. وقتی مرا دید خیلی تعجب کرد و گفت نمی دانستم که بازیگر شده ای. شاید اگر همان زمان با آن علاقه و انرژی سراغ بازیگری می رفتم بسیار زودتر از این می توانستم به مقصودم برسم.

زمانی که او رفت تمام برنامه هایی که برای آینده داشتم به هم خورد. اصلاً دلیل این که در رشته ای غیرهنری کنکور دادم همین قرار بود که در نهایت منتفی شد. همه موقعیت هایی که من در بازیگری به دست آوردم با تلاش شخصی خودم بود. الان که به گذشته فکر می کنم می بینم چه دوران دشوار و پردردسری را گذراندم

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

تئاتر های آشا مهرابی

«دایره گچی قفقازی» (حمید سمندریان) تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ ۱۳۷۷

«خسیس» (ابوالفضل پورعرب) تهران، تالار وحدت؛ ۱۳۷۹ – تهران، تئاتر شهر، تالار اصلی؛ ۱۳۸۱

«خانه برنارد آلبا» (روبرتو چولی) تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ ۱۳۸۰

«رؤیای نیمه شب تابستان» (دکتر حکاک) تهران، تالار آزادی؛ ۱۳۸۲

«سه خواهر» (اکبر زنجانپور) تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ ۱۳۸۳

«اعترافاتی دربارهٔ زنان» (رضا حامدی خواه) تهران، تئاترشهر، سالن شماره ۲؛۱۳۸۳

«رومئو و ژولیت» (حسین فرخی) تهران، تئاترشهر، تالار نو؛ ۱۳۸۴

«ملودی شهر بارانی» (هادی مرزبان) رشت، سالن میرزا کوچک‌خان؛ ۱۳۸۵

«پرتره» (محمدرضا خاکی) تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ ۱۳۸۵

«زیرگذر سقاخانه» (هادی مرزبان) تهران، تالار وحدت؛ ۱۳۸۵

«منظومه مور بی ملکه» (ناصح کامگاری) تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ ۱۳۸۵

«عشقه» (محمد رحمانیان) تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ ۱۳۸۶

«تمام صبح‌های زمین» (حسین مسافر آستانه) تهران، تالار ایرانشهر، شماره ۱؛۱۳۸۸

«شهر شطرنجی» (رضا حامدیخواه) تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ ۱۳۸۸

«شبی که راشل از خانه رفت» (پریسا مقتدی) تهران، تالار مولوی، سالن اصلی؛ ۱۳۸۹

«آنتراکت بی آنتراکت» (پریسا مقتدی) سالن تئاتر شهر؛ ۱۳۹۳

«ملو داستان» (نیما جوادی) اصفهان هنرسرای خورشید؛ ۱۳۹۴

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

سریال‌ های آشا مهرابی :

آئینه (۱۳۶۶–۱۳۶۴)

توی گوش سالمم زمزمه کن (۱۳۸۵)

مرگ تدریجی یک رؤیا (۸۷–۱۳۸۵)

مسافرخانه سعادت (۱۳۸۷)

سرزمین کهن (۱۳۸۷)

آشپزباشی[۱] (۱۳۸۹–۱۳۸۸)

ساختمان ۸۵ (۱۳۸۹)

تاوان (۱۳۸۹)

مهمانان ویژه (۱۳۹۱–۱۳۹۰)

خط (۱۳۹۳–۱۳۹۲)

همه چیز آنجاست (۱۳۹۳)

آمین (۱۳۹۳–۹۴)

چرخ فلک (۱۳۹۵)

هشت و نیم دقیقه (۱۳۹۵)

آرام می‌گیریم (۱۳۹۵)

سریال جدید آشا محرابی

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

فیلم‌های تلویزیونی آشا مهرابی

حبیب

فریدون مهربان است

پنجره‌ای رو به حیاط

بن‌بست یلدا

وارونگی

پاشنه بلند

بچه نشو

حدس بزن جه کسی برای عید می‌آید

مرا بشناس

فیروزه سیاه

آلونک

پلکان

روز یلدا شب جله

جت کات

شاید زود شاید هرگز

روز اردو

کارت به کارت

نیمه روشن

هفت سین

در دنیای من

زمان فرا خواهد رسید

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

فیلم‌های سینمایی آشا مهرابی

دو لکه ابر (۱۳۹۴)

نیم (۱۳۹۴)

جاده مه آلود (۱۳۹۳)

تهران من حراج (۱۳۸۸)

از رئیس جمهور پاداش نگیرید (۱۳۸۷)

مردی که گیلاسهایش را خورد (۱۳۸۷)

شبکه نمایش خانگی آشا مهرابی

قلب یخی (فصل سوم)

ماهرخ

ساعت صفر

با ستاره بودن

پوستر آشا محرابی

دوبلاژ

سریال جنایت‌های غیر حرفه‌ای (انا)

سریال اوای وحش (اما)

سریال مدیر کل (لیلا)

سینمایی درست مثل بهشت (الیزابت)

انیمیشن شاهزاده و گدا (پرنسس آنالیز)

انیمیشن دوازده پرنسس رقصنده (پرنسس جنی)

انیمیشن در جست و جوی نمو (مادر نمو)

انیمیشن دیو و دلبر (پرنسس بل)

انیمیشن جیمی نوترون ۱ (مادر جیمی نوترون)

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

عکس های جدید ایستاگرام آشا محرابی

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

عکس دیدنی خانم آشا محرابی در کنار شبنم قلی خانی

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

عکس آشا محرابی در کنار بازیگر زن مشهور لیندا کیانی

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

مدل مانتو آشا محرابی

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

عکس های جدید و دیده نشده آشا محرابی, بیوگرافی آشا محرابی

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

عکس های جذاب اینستاگرام آشا محرابی بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون

آشا مهرابی,بیوگرافی آشا مهرابی,عکس های جدید آشا مهرابی

عکس بازیگران , عکس جدید آشا محرابی در کنار سام درخشانی

آشا محرابی

عکس های جدید آشا مهرابی و خانواده اش + بیوگرافی کامل آشا محرابی



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران : شهره سلطانی : بازیگری عجیب شغلیست !

 

شهره سلطانی یکی دیگر از بازیگر زن کشورمون با انتشار این عکس نوشت :

بازیگری عجیب شغلیست !

من بازیگرم، روزی در نقش خلافکاری دور از شرف گاهی در جلد پسری جوان،گاهی قاتلی جانی و گاهی ... بازیگر که نباشد رسانه نیست، تلویزیون معنی ندارد . تئاتر شكل نميگيرد .

سینما بی هدف است . و تو میمانی و خلوتت!

بازیگر که باشی برگه ای سفید هستی بی نام و نشان که رویت بار ها و بار ها مینویسند و تو میشوی انچه که میخواهند.

بار ها پاکت میکنند و از نو مینویسند... در میان این نوشتن و پاک کردن ها, میگردی پی خودکار،خودکاری که با هیچ پاک کنی پاک نشود، و بماند ،بماند و بشود مونس دل خط خورده ات. بشود اخرین سناریوی نوشته شده روی تک تک سلول های وجوت!

بازیگر که باشی رویت لبخند میکشند و تو هم به ناچار لبخند میزنی ولی امان از این دل... خط خطی ات میکنند و فریاد میزنی سر کسانی که نمیدانی چرا...

و خلاصه انقدر خط میزنند و میکشند و پاک میکنند تا کم کم نازک میشوی... " ديروز دلمً نيومد به خاطر فاجعه كارگران معدن روز بازيگرو تبريك بگم . و لي امروز ... بازيگر روزت مبارك "

اين عكس متعلق به نمايش قبله عالم يا باغ شب نماى ما به كارگرداني هادي مرز بان است كه من نقش مليجك را بازي ميكردم و در سال ٨٢ در سالن اصلي تئاتر شهر به مدت ٤٠ شب اجرا رفت

 شهره سلطانی : بازیگری عجیب شغلیست !

اخبار بازیگران : شهره سلطانی : بازیگری عجیب شغلیست !



:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران : ساره بیات عکس های از پشت صحنه سریال عاشقانه را منتشر کرد

ساره بیات بازیگر زن کشورمون امروز با انتشار عکس بالا خبر توزیع قسمت هشتم سریال عاشقانه ها را داد همچنین ساره بیات به تازگی عکس های از پشت صفحنه سریال عاشقانه را منتشر کرده که در ادامه می بینیم :

ساره بیات عکس های از پشت صحنه سریال عاشقانه را منتشر کرد

عکس سلفی از بازیگران سریال عاشقانه ها | مهناز افشار - ساره بیات

ساره بیات عکس های از پشت صحنه سریال عاشقانه را منتشر کرد

عکس های منتشر شده سارات بیات از پشت صحنه سریال عاشقانه ها

ساره بیات عکس های از پشت صحنه سریال عاشقانه را منتشر کرد

ساره بیات با انتشار این عکس نوشت :

به پايان آمد اين دفتر

حكايت همچنان باقي ست ..

پ.ن: آخرين روز همكارى با تيم درجه يك #عاشقانه

همچنین ببینید :

عکس های ساره بیات

پارلین

اخبار هنرمندانو بازیگران : ساره بیات عکس های از پشت صحنه سریال عاشقانه را منتشر کرد



:: بازدید از این مطلب : 881
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.

اخبار ورزشکاران : خودروی رحمتی ماشین عروس شد

خودروی دروازه بان تیم فوتبال استقلال ماشین عروس شد

مراسم عروسی علی قربانی مهاجم تیم فوتبال استقلال طی روز های گذشته برگزار شد که در این میان این بازیکن عکسی از خود در کنار ماشین عروس را منتشر کرد . نکته قابل توجه در این مراسم ماشین گل زده مهاجم آبی ها ست .ماشینی که دقیقا زیر پای گلر اول استقلالی ها قرار دارد . همچنین بهتر است بدانیم رحمتی درست روزی که نورافکن را پس از تنبیه به تمرینات بازگرداند ،او را با همین ماشین به کمپ آورد .به این ترتیب می توان گفت ماشین رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال به نوعی ماشین عروس مهاجم آبی ها شده است.

خودروی رحمتی ماشین عروس شد

اخبار ورزشکاران ایرانی : خودروی رحمتی ماشین عروس شد



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396
.

اخبار گوناگون : جوان ترین کوهنورد زن فاتح اورست کیست ؟

 

آیا میدانید جوان ترین کوهنورد زن فاتح اورست کیست ؟ 

پارلین : مولی هیوز » 26 ساله توانست قله اورست را از هر دو طرف شمال و جنوب فتح کند.مولی » اهل ادینبورگ است و به سختی قله 8848 متری را فتح کرده است. مولی در این باره گفت : بسیار خوشحالم و به وجد آمده ام .سخت ترین بخش کار یعنی بازگشت به کمپ هنوز انجام نشده است. حدود چهار هفته زمان صرف شد تا بتوانم قله را فتح کنم. دمای هوا-40 سانتی گراد بود و سرما تا مغز استخوان احساس می شد. صعود واقعا کاری سخت بود اما قدرت روحی و جسمی من کمک زیادی به انجام این کار در من بوجود آورد.

جوان ترین کوهنورد زن فاتح اورست کیست ؟

حامیان زیادی داشتم .اعضای خانواده، دوستان و طرفدارانم مشوق من بودند. من جوان ترین زن انلستانی هستم که توانسته اورست را از دو جهت فتح کند. قصد دارم تا هزینه دریافتی از این کار را که معادل 8 هزار پوند است برای انجام تحقیقات سرطانی در انگلستان هزینه کنم.

جوان ترین کوهنورد زن فاتح اورست کیست ؟

پارلین -اخبار گوناگون : جوان ترین کوهنورد زن فاتح اورست کیست ؟



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396
.

اخبار گوناگون : سوژه شدن کاهش وزن و تغییر چهره بازیگر زن کره ای

کاهش وزن بازیگر زن کره ای و تغییر چهره اش سوژه دار شد

سایت تفریحی پارلین : بازیگر زن کره ای که 30 سال دارد, بخاطر کاهش وزن زیاد و رژیم غذایی دشوارش, سوژه رسانه ها شده است. بازیگر سرشناس کره ای لی تای-ایم اخیرا پس از افشای آنکه برای داشتن اندامی لاغر هرروز تنها سه قاشق برنج می خورد خبرساز شده هست. خانمِ لی که قبلا برای داشتن اندامی متناسب و داشتن ظاهری سالم سرشناس بود، روز سه شنبه در یکی برنامه های شبکه MBC حضور پیدا کرد، و حاضران آن برنامه فورا متوجه اندام به شدت لاغر این بازیگر شدند. این بازیگر زن جوان تصدیق کرد از شش ماه قبل تحت رژیم خوراکی بسیار سنگینی قرار دارد که درطی آن هر روز تنها سه قاشق برنج می خورد.

او همین طور اقرار کرد پس از جلسه فوتوشوت تصویر برداری با دو بازیگر زن همکارش خانم پارک هان-بیول و چا- یانگ نسبت به ظاهر خود احساس عدم اعتماد به نفس پیدا کرده چرا که آنها اندام به مراتب بهتری داشتند.این بازیگر کره ای در طی گفت و گو با این برنامه تلویزیونی گفت من با بازیگرها پارک هان-بیول ولی چا-یانگ فوتوشوت داشتم و آن ها اندام بسیار متناسبی داشتند. من از بدن خودم و از اینکه کنارآنها قرار بگیرم خجالت کشیدم.آن قدر ناراحت شدم که گریه کردم.

سوژه شدن کاهش وزن و تغییر چهره بازیگر زن کره ای

رژیم خوراکی ناسالم این بازیگر در عین حال او تصدیق کرد که قطعا رژیم خوراکی او به هیچ عنوان سالم محسوب نمیشود و به مردم توصیه کرد وی را الگو قرار ندهند. ولی خانمِ لی هنوز فکر می کند اگر رژیم خوراکی بسیارسخت و افراطی باشد طبیعی هست. هدف این بازیگر کاهش وزن سریع بود تا بتواند بعنوان یک بازیگر در صفحه تلویزیون جذاب به نظر برسد و هر کاری که تصور می کرد وی را به این هدف می رساند انجام داده هست.

هواداران او نظرات متعددی در صفحه شخصی او در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده و از هیکل بسیار لاغر و بیمارگونه او اظهار نگرانی کرده اند. مهمانان حاضر در آن برنامه تلویزیونی نیز گفتند خوردن تنها سه قاشق برنج در روز می تواندسلامتی وی را در معرض خطر قرار دهد. این بازیگر همین طور گفت دوستان و همکارانش نیز به او گفته اند که بسیار لاغر شده هست.

پارلین - اخبار گوناگون : سوژه شدن کاهش وزن و تغییر چهره بازیگر زن کره ای



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396
.

راه و روش خريد گن لاغري مردانه اصل

بهترين روش خريد اينترنتي گن لاغري مردانه اصل اسليم ليفت در سال 1396, کدوم فروشگاه ها براي خريد گن لاغري مردانه اسليم خوبن؟ امروز ميخواهيم در ادامه درباره راه و روش خريد گن لاغري اصل توضيح بدهيم

گن لاغري مردانه اصل

فروشگاه خريد تيشرت يا گن لاغري مردانه اصل آقايان در سال 96

 

قيمت خريد گن لاغري مردانه اصل در 26 ارديبهشت 96 , همان طور که ميدانيد قيمت محصول گن لاغري مردانه چندين ساله که 25 هزار تومان و افزايش نيفاته است و شما در صورت تمايل به خريد گن لاغري مردانه اصل ميتوانيد همين امروزفرم خريد اين محصول را پر کنيد, قيمت گن لاغري مردانه اصل در 26 ارديبهشت سال 1396

قيمت خريد گن لاغري مردانه اصل در 26 ارديبهشت 96

راه و روش خريد گن لاغري مردانه اصل

 

اگر به دنبال خريد تيشرت يا گن لاغري مرانه اصل آقايان در 26 ارديبهشت 1396 هستيد ؟ اگر از بزرگي شکم خود خسته شده ايد ؟ اگر نميتوانيد پيراهني براي خود از بيرون بخريد و ناچاريد هميشه براتون خياط پيراهن بدوزه گن لاغري مردانه اصل ميتونه براي شما بهترين پيشنهاد باشه شما ميتوانيد با استفاده از گن لاغري مردانه در همان روزهاي اول شکم خودرا جمع و جورتر کنيد و به راحتي پيراهن هاي قبلي خود را به تن کنيد

خريد تيشرت لاغري مردانه اصل

خريد گن لاغري مردانه اصل در 26 ارديبهشت 96

 

خريد گن لاغري مردانه اصل در 26 ارديبهشت 96, خريد آنلاين گن لاغري مردانه اصل اسليم ليفت با قيمت ويژه, فروشگاه خريد آنلاين انواع گن هاو تي شرت هاي لاغري مردانه با تخفيفات ويژه باورنکردني در ايارن, براي خريد گن لاغري مردانه اصل اقدام کنيد, خريد گن لاغري مردانه اصل

 

اما اگر به فکر لاغري شکم خود هستيد تا از اين وضعيتي که هستيد خلاص شويد پيشنهاد ميکنم گن لاغري مردانه اصل اسليم ليفت را بپوشيد و در کنارش شروع به ورزش و پياده روزي کنيد در اين صورت ورزش و پياده روي روزانه شما دو برابر بر روي چربي شوزي شکم شما تأثير خواهد داشت واقعا گن لاغري مردانه براي ما آقايان شبيه معجزه است چون متاسفانه اکثر آقايان داراي شکم هاي بزرگي هستند که در برخي آقايان واقعا شکم هاشون خيلي بدفرم افتاده که اين گن لاغري مردانه اصل ميتونه اين چربي هاي افتاده که واقعا اندام آقايان را نافرم ميکنه جمع کنه و سبب خوش اندام ديده شدن آقايان شد پس همين الان به فکر خريد گن لاغري مردانه باشيد و فرصت را براي خوش اندامي از دست ندهيد

فروشگاه خوب براي خريد گن لاغري مردانه اصل, بهترين فروشگاه اينترنتي براي خريد گن يا تيشرت لاغري مردانه اسليم کدومه ؟ از کجا ميتونيم تي شرت يا گن لاغري مردانه را بخريم ؟ مزاياي خريد و استفاده گن لاغري مردانه آقايان در 26 ارديهشت ماه سال جديد, فروشگاه خوب براي خريد گن لاغري مردانه

خريد گن لاغري مردانه اصل در 26 ارديبهشت 96

فروشگاه خوب براي خريد گن لاغري مردانه اصل

آيا گن لاغري مردانه اصل براي لاغري خوبه ؟

خريد گن لاغري مردانه اصل در 26 ارديبهشت 96

 

خريد اينترنتي گن لاغري مردانه اسليم ليفت اصل در 26 ارديبهشت ماه سال 1396

آيا گن لاغري مردانه اصل براي لاغري خوبه ؟, بهترين فروشگاه هاي اينترنتي براي خريد تيشرت يا گن لاغري مردانه در 26 ارديبهشت ماه سال 1396, فرصت ويژه را براي خريد گن لاغري مردانه و خوش اندامي از دست ندهيد, گن لاغري مردانه اصل براي لاغري خوبه ؟

 

امروز که 26 ارديبهشت ماه سال 96 مي باشد شما ميتوانيد مثل سابق از اين محصول گن لاغري مردانه در صورت تمايل با خريدش از سايت خريد گن لاغري مردانه استفاده کنيد و سبب خوش فرم ديده شدن خود شويد گن لاغري مردانه اسليف ليفت اصل براي اولين بار در ايران است که چنين محصول لاغري عالي براي آقايان به بازار مياد و واقعا تواسنته رضايت اکثر آقايان را اين محصول گن لاغري مردانه اصل جذف کند توجه کنيد از هرجايي محصول گن لاغري مردانه اصل اسليم ليفت را نخريد و فقط از فروشگاه هاي معتبر اين محصول اقدام به سفارش اين محصول بکنيد

خريد گن لاغري مردانه اصل

 

خريد پيامکي گن لاغري مردانه اصل 2017, اگر قصد خريد پيامکي گن لاغري مردانه اصل سليم ليفت را داريد متاسفانه فقط فعال شما ميتوانيد به صورت پرداخت درب منزل و تکميل فرم خريد گن لاغري مردانه را اسفارش دهيد, براي خريد پيامکي گن لاغري مردانه اصل اقدام کنيد

خريد اينترنتي گن لاغري مردانه اصل در 26 ارديبهشت

خريد پيامكي گن لاغري مردانه اصل 2017

خريد اينترنتي گن لاغري مردانه اصل در 26 ارديبهشت, به سايت جديد خريد اينترنتي گن يا تيشرت لاغري مردانه در 26 ارديبهشت ماه سال 1396 خوش آمديد تمامي سفارشات شما به محض ثبت در اولين روز کاري ارديبهشت ارسال خواهد شد, خريد اينترنتي گن لاغري مردانه اصل

 

 



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396
.

آيا خريد شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت خوبه ؟

خريد اينترنتي شکم بند لاغري ساعت شني با تخفيف هاي ويژه باورنکردني در 25 ارديبهشت ماه سال 1396, قيمت باورنکردني خريد شکم بند لاغري ساعت شني در 25 ارديبهشت

خريد شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت

خريد گن يا شکم بند ساعت شني

خريد شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت ماه سال 96

 

خريد آنلاين شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت 96 , آيا قيمت خريد آنلاين شکم بند ساعت شني با قيمت خريد اينترنتي و درب منزل گن ساعت شني يکيه ؟ کدوم فروشگاه براي خريد شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت ماه 95 خوبه ؟, خريد آنلاين شکم بند ساعت شني

 

چرا خريد اينترنتي شکم بند يا گن لاغري ساعت شني در 25 ارديبهشت سال 1396 ؟ چرا با وجود اين همه فروشگاه هاي مختلف براي فروش اينترنتي گن لاغري ساعت شني حتما بايد از سايت اصلي گن لاغري ساعت شني را سفارش بدهيم ؟ آيا واقعا گن لاغري ساعت شني براي لاغري شکم و کمر خوبه و ما در وصرت استفاده ميتونيم نتيجه مورد نظر رو بگيريم ؟ کدوم نوع گن لاغري ساعت شني خوبه ؟ گن ساعت شني معمولي يا گن جليقه يا همون تاپي ساعت شني ؟ قيمت گن جليقه اي ساعت شني نسبت به گن ساعت شني معمولي چرا بالاتر است ؟ دليليش بسيار روشنه چون گن جليقه اي تاپي علاوه بر محصول معمولي به صورت تاپي طراحي شده است که همين کار موجب افزايش قيمت گن جليقه اي ساعت شني شده است

فروشگاه خوب براي خريد شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت, آيا سايت slimming-hourglass.ir براي خريد شکم بند ساعت شني بانوان خوبه ؟ لطفا يه فروشگاه معتبر و خوب براي سفارش اينترنتي گن ساعت شني يا همون شکم بند لاغري ساعت شني بانوان معرفي کنيد, فروشگاه خوب شکم بند ساعت شني

روش هاي خريد شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت 96

خريد آنلاين شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت 96

فروشگاه خوب براي خريد شكم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت

شکم بند ساعت شني

خريد با تخفيف ويژه و باورنکردني گن ساعت شني يا شکم بند لاغري ساعت شني

 

خريد شکم بند ساعت شني, خريد گن يا شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت 96, فروشگاه اينترنتي خوب براي خريد آنلاين شکم بند لاغري ساعت شني بانوان با قيمت 6500 هزار تومان, شکم بند ساعت شني

 

اگر به دنبال خريد گن لاغري يا همون شکم بند لاغري ساعت شني براي لاغري اندام و کمر خود هستيد کمربند لاغري ساعت شني مطرح شده در فروشگاه اينترنتي ما بهترين پيشنهاد و نوع گن ساعت شني مي باشد اغلب مردمي که اين روزا به دنبال محصولي براي لاغري اندام و کمر خود هستيد گن يا همون شکم بند ساعت شني را انتخاب ميکنند دليلش هم بسيار روشنه چون واقعا افرادي که از گن يا شکم بند لاغري ساعت شني استفاده کرده اند از اين محصول نهايت نتيجه را گرفتند و براي همين گن ساعت شني به صورت دهان به دهان در بين بانوان تبليغ شد و براي همين است که امروز گن ساعت شني يا همون شکم بند ساعت شني جزء يکي از پرفروش ترين محصولات لاغري قرار گرفته است

مزاياي خريد شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت 96

چرا خريد شكم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت ماه 96 ؟

 

فروشگاه خريد گن يا شکم بند لاغري ساعت شني

سايت خريد گن يا شکم بند لاغري اصل در 25 ارديبهشت ماه سال 96 با تخفيف ويژه

 

روش هاي خريد شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت 96 , روش هاي خريد اينترنتي شکم بند ساعت شني در ايران؟ از کجا ميتونيم گن لاغري ساعت شني بانوان را بخريم ؟ آيا واقعا راسته گن ساعت شني براي لاغري شکم خيلي خوبه و اندام مون را در صورت استفاده به شکل ساعت شني درمياره ؟, روش هاي خريد شکم بند ساعت شني

 

حالا در صورتي که بعد از توضيحات داده شده براي شکم بند ساعت شني به اين نتيجه رسيده ايد که گن لاغري ساعت شني در 25 ارديبهشت ماه سال 96 ميتونه براي شما مفيد باشه و تأثير مطلوبي بزاره ميتوانيد همين امروز که 25 ارديبهشت سال جديده گن ساعت شني يا همو شکم بند لاغري ساعت شني را از فروشگاه اينترنتي ما سفارش دهيد و درب منزل خود وجهشو پرداخت کنيد

خريد

خريد گن يا شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت 96

آيا خريد شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت خوبه ؟

 

 

چرا خريد شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت ماه 96 ؟, براي خريد اينترنتي شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت سال 96 فرصت را غنيمت شماريد همين الان براي خريد اين محصول ويژه باورنکردني در 25 ارديبهشت سال جديد اقدام کنيد, اما چرا خريد شکم بند ساعت شني براي لاغري شکم و کمر بانوان ؟

مزاياي خريد شکم بند ساعت شني در 25 ارديبهشت 96 , شما ميدانيد مزاياي خريد شکم بند لاغري ساعت شني در سال 96 چيه ؟ از کدوم فروشگاه ها ميتوانيم گن لاغري ساعت شني را بخريم ؟ روش هاي خريد آنلاين بهترين شکم بند ساعت شني و مزاياي خريد اين محصول, مزاياي خريد شکم بند ساعت شني

 

 



:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران ایرانی : جشن تولد لیلا برخورداری و سورپرایز شدنش

 

سورپرایز شدن لیلا برخورداری در تولد 39 سالگی اش

لیلا برخورداری بازیگر کشورمان در جشن تولد 39 سالگی اش, عکسی از دوران نوزادی خود را منتشر کرد. لیلا برخورداری بانوی بازیگر اهل کشور ایران است. وی متولد سال ۱۳۵۷ در شهر تهران است. لیلا برخورداری فارغ‌ التحصیل انجمن سینمای جوان؛ ۱۳۷۶ لیسانس بازیگری، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران؛ دارای مدرک فوق‌لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران است. این بازیگر به مناسبت جشن تولد 39 سالگی اش عکس هایی از خودش را منتشر کرد.

جشن تولد لیلا برخورداری و سورپرایز شدنش

عکس کیک تولد لیلا برخورداری

پارلین

 اخبار بازیگران ایرانی : جشن تولد لیلا برخورداری و سورپرایز شدنش



:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی هنرمندان : عکس های جذاب اینستاگرام لیلا برخورداری + بیوگرافی

بیوگرافی لیلا برخورداری

لیلا برخورداری متولد ۱۳۵۷ در تهران است لیلا برخورداری 39 ساله ۲ خواهر و ۲ برادر دارد و خود فرزند سوم خانواده است و به ساز دف تسلط کامل دارد بازیگری را از سال ۷۶ و با تئاتر شروع کرده و در مدرسه هم همیشه شاگرد اول بوده . وی دارای لیسانس بازیگری است و یک دوره بازیگری را در آموزشگاه استاد سمندریان گذرانده است. او هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل می‌کند.

لیلا برخورداری بازیگری است که با بازی در نقش «کبری» دختر عقب افتاده مجموعه «خواب و بیدار»، میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید. او و مشغول تمرین نمایش «نقشه خوانان» است. وی قرار است این نمایش را کارگردانی کند و برای پایان نامه اش ارائه دهد، سپس آن را به اجرای عمومی‌ بگذارد. «برخورداری» برای اولین بار در مجموعه «ولایت‌عشق» نقش آفرینی کرد. بازی در مجموعه‌های همسفر، جوانی، دوران سرکشی، خواب و بیدار، بی صدا فریاد کن، فصل زرد، حس سوم و کلانتر را هم در کارنامه خود دارد. او هم اکنون مشغول بازی در مجموعه «قتل در ساختمان ۸۵» به کارگردانی مهدی فخیم زاده است. فیلم سینمایی «نظام از راست» را نیز در نوبت اکران دارد.

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

مصاحبه با لیلا برخورداری

بازیگران جوان در سینما و تلویزیون یا موفق می شوند و می درخشند یا سال ها در حاشیه می مانند . دومین همکاری شما با ((مهدی فخیم زاده )) چقدر باعث شده که احساس کنید در این عرصه تثبیت خواهید شد ؟

لیلا برخورداری : گاه بازیگری جوان و با استعداد است ولی فرصتی برای او ایجاد نمی شود تا خودش را نشان دهد . ابتدای فعالیت حرفه ای شانس بزرگی آوردم و آن این بوده است که در کلاس های بازیگری فخیم زاده شاگرد او باشم . این آشنایی باعث شد در خواب و بیدار نقش خاصی را بازی کنم که به نظرم سکوی پرتاب خیلی خوبی برای من بود .

برای یک بازیگر جوان چه شرایطی ایده آل است ؟

برخوداری : کار خوب با یک کارگردان خوب در یک نقش خوب . این همان چیزی است که در خواب و بیدار نصیبم شد . البته پیش از آن در تئاتر نقش های کوتاهی بازی کرده بودم ، اما خواب و بیدار باعث شد تا موقعیتی را کسب کنم که از پله اول به جای پله دوم به روی پله چهارم بروم. یک شروع خوب برای یک بازیگر جوان خیلی مهم است . ممکن است در عرض چند سال کارهای مختلف کنید اما دیده نشوید، اما حضور در یک کار خوب شما را می شناساند . من مدیون پرتاب و شروع خوبی هستم .

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

اگر آن نبود؟

لیلا برخورداری : ممکن بود خیلی موفقیت من طول بکشد اما حالا چند پله را با هم طی کردم که هم خوب است و هم بد . خوب از این نظر که آدم جایگاه خود را پیدا می کند اما از این نظر هم بد است که دیگر ادم نمی تواند به گذشته و به عقب بازگردد و بعد از آن همه دوست دارند از شما کار خوب ببیند.

گریم خاص خیلی کمک می کند که بازیگر دیده شود در حس سوم دیگر خبری از گریم خاص خواب و بیدار نبود.

لیلا برخورداری : گریم برای بازیگر خیلی تعیین کننده است . به خصوص مثل نقش کبری که خیلی خاص است در آن گریم خوب وجود داشت و شخصیت پردازی خوب در کنار کمک کارگردان باعث شد شخصیت شکل بگیرد . البته فربیا یک دختر امروزی است که در اطراف ما زیاد است . در این چند قسمت های آینده او بیشتر درگیر اکشن کار می شود . از طرف دیگر او یکی از مثبت ترین شخصیت های کار است .

خانواده سبز : فکرنمی کنید این شخصیت مثبت در میان آن همه شخصیت منفی کم رنگ تر دیده می شود ؟

لیلا برخورداری : نه شاید به این دلیل که بیشتر کار به سمت باند مواد مخدر رفته ان کفه سنگین تر شده و این جا سبک تر در قسمت های آینده این بالانس به هم می خورد و خانواده ایرج با آن خانواده به یک نقطه تلاقی می رسند .

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

فریبا معصومیت قصه است ؟

حدود دیده می شوند .

بازیگری دنیای جذابی است ؟

لیلا برخورداری : بله و خیلی سخت . این حرفه می تواند سهل و ممتنع باشد . از این جهت که بازیگری وقتی در پیرامون کار قرار می گیرد و نقشی به عهده او گذاشته می شود باید خیلی توانایی داشته باشد که خودش و نقش را به هم برساند و ان نقش را قالب وجودی خود کند و شخصیتی به مخاطب ارایه کند که قابل باور باشد . جذابیت به خاطر سختی است . مجبورید مدام با این کار سرو کله بزنید و همیشه با نقش قصه و اتفاق هایی که می افتد یک کل کل دارید . شاید این کارها بازیگری را جذاب می کند.

حواشی آن چطور است ؟

برخورداری : ان شاا… کسی درگیر نشود اما اینها به خود بازیگر و شخصیت او باز می گردد.

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

برای اغلب بازیگران مطرح حتی راه رفتن در خیابان هم سخت است . با این مسئله کنار امده اید یا هنوز به آن مبتلا نشده اید ؟

برخورداری : گاهی جوان ها فکر می کنند بازیگری راهی برای شهرت و پول درآوردن است .

چیزی غیر از این است ؟

برخورداری : بله اینها ربطی به هم ندارند . اوایل که آمدم دوست داشتم موفق و مشهور نباشم .

می شود ؟

لیلا برخورداری : واقعا هم نمی شود . این اتفاق زندگی عادی را تحت الشعاع قرار می دهد . برای من سخت ساست چون من آدمی هستم که خیلی کوه می روم و اهل پیاده روی هستم و از دیدن آدم ها لذت می برم . یکی از لذت های زندگی این است که مدام در صورت ادم ها نگاه می کنم و دنبال شخصیت آنها می گردم . همیشه از تحلیل کردن شخصیت آدم ها لذت می برم .

در چهره انان دنبال نقش هایتان می گردید ؟

برخورداری : شاید به نظرم خیلی مهم است که یک بازیگر آدم های دور و بر خودش را خوب نگاه کند . آن چیزهایی که می بیند از آدم ها را در گوشه ذهن نگه دارد تا اگر جایی خواست نقشی را کار کند از جزییات انها استفاده کند ولی من هیچ وقت دنبال شهرت نبودم و عاشق شهرت نیستم . ولی شهرت چیزی است که با این کار عجین است .

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

بچه کدام محلید ؟

برخورداری : مهرآباد .

هنوز هم آنجا ساکنید ؟

برخورداری : بله

خواهر و برادرها؟

برخورداری: حتما باید بگویم.

بالاخره برای مخاطبان مجله ما جالب است که…

لیلا برخورداری: آهان! پنج تا خواهر و برادر دارم و من بچه سوم خانواده هستم.

از «برخورداری ها» شخص دیگری مایل به ورود به این عرصه است؟

برخورداری: خواهر کوچکم خیلی علاقه داشت، اما بعد از دیدن سختی های این کار علاقه اش به طور کلی از بین رفت. البته در میان دوستان و آشنایان همه تقاضا و التماس دعا دارند.

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

آنها را منصرف می کنید یا کاری هم انجام می دهید؟

برخورداری: بیشتر منصرفشان می کنم. چون می گویم اولا من بازیگر هستم و این توانایی را ندارم که کسی را وارد این محیط کنم. ثانیا بخش عمده ای از این کار ذاتی است و البته پشتکار، تلاش و خیلی چیزهای دیگر را هم می توان به آن اضافه کرد. البته دیگر ورود به این محیط مثل گذشته سخت نیست، اما ماندن سخت است. خوب ماندن هم که البته سخت تر است.

اگر اطرافیان و علاقه مندان به بازیگری به شما خیلی اصرار کنند؟

برخورداری: راه دانشگاه و کلاس های بازیگری را نشان می دهم تا شانس خود را آزمایش کنند.

اگر قرار باشد بازیگری شغل دوم شما باشد، اولی چه خواهد بود؟

لیلا برخورداری: نویسندگی، علاقه به نوشتن دارم و شعر هم می گویم.

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

کفاف زندگی را می دهد؟

لیلا برخورداری: نه، ولی من آدم قانعی هستم

رژیم غذایی به شیوه لیلا برخورداری

با وجود این که همیشه حواسم به اضافه وزنم هست اما همیشه قانون خاص خودم را در رژیم غذایی دارم و آن قانون این است که هر چیزی را که دوست دارم بخورم اما کم. متاسفانه بسیاری از ما فکر می کنیم با منع کردن خودمان از مواد غذایی می توانیم خودمان را سالم و لاغر نگه داریم، در حالی که بدن ما به ویتامین های مختلف احتیاج دارد و ما باید به شکل درست و برنامه ریزی شده ای آن را مصرف کنیم.

من خودم عاشق انواع سبزیجات دانه های گیاهی هستم و سعی کردم در طول سال ها اطلاعاتم را در این زمینه بالا ببرم و با آگاهی آنها را مصرف کنم چرا که معتقدم گیاهان بهترین منبع تغذیه هستند. شاید به همین خاطر است که مصرف روزانه چای سبز با زنبیل و لیمو، نان جو، جو دوسر، بذر کتان، انواع سالاد و … هیچ وقت از برنامه روزانه من حذف نمی شود، ضمن این که من علاقه زیادی به لبنیات هم دارم و آن را به شکل درستی مصرف می کنم.

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

فیلم های سینمایی لیلا برخورداری

نظام از راست (۱۳۸۷)

تبسم گرگ(۱۳۹۳)

تئاتر های لیلا برخورداری

تانگوی تخم مرغ داغ تالار وحدت ۱۳۹۳

خرس

مشروطه بانو

نقشه خوانان کارگردانی

مردی که لب نداشت

خداحافظ

اطلسی های لگد مال شده

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

سریال های تلویزیونی لیلا برخورداری

همسفر (۱۳۸۰)

جوانی (۱۳۸۰)

دوران سرکشی (۱۳۸۰)

خواب و بیدار (۱۳۸۰)

فصل زرد (۱۳۸۳)

حس سوم (۱۳۸۳)

کلانتر ۲ (۱۳۸۴)

کلانتر ۳

بی صدا فریاد کن (۱۳۸۵)

ساختمان ۸۵ (۱۳۸۹)

روزهای زیبا

خط (۱۳۹۳)

سالهای ابری (۱۳۹۳)

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

عکس های جدید جذاب لیلا برخورداری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

عکس خانم لیلا برخورداری در کنار آزاده صمدی بازیگر محبوب

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

عکس لیلا برخورداری در عید نوروز 96

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

جدیدترین و بهترین عکس های لیلا برخورداری, بیوگرافی لیلا برخورداری

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

عکس های بازیگران ایرانی, عکس های جدید لیلا برخورداری

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

بیوگرافی بازیگران, عکس های جدید و دیده نشده لیلا برخورداری

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

بیوگرافی لیلا برخورداری

لیلا برخورداری, عکس های جدید لیلا برخورداری,بیوگرافی لیلا برخورداری

عکس های جذاب لیلا برخورداری, بیوگرافی لیلا برخورداری



:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
.

اخبار هنرمندان ایرانی : مارال فرجاد به دوبی رفت !

اخبار هنرمندان زن : خانم بازیگری که به دوبی رفت!

مارال فرجاد یکی از بازیگران زن محبوب کشورمون در جدیدترین پست صفحه اجتماعی اش عکسی از دوبی را منتشر کرده است مثل اینکه جدیداً خانم مارال فرجاد به دوبی سفر کرده است

مارال فرجاد در سال 1361 در شهر تهران متولد شد خانم مارال فرجاد 35 ساله دختر جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد بازیگر ایرانی می باشد. وی فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کردوی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد از ازدواج و یا همسرش هیچ عکس یا خبری منتشر نشده است.

اخبار هنرمندان : مارال فرجاد به دوبی رفت !



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی بازیگران : عکس های جذاب مارال فرجاد و خانوادش + بیوگرافی

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد در سال 1361 در شهر تهران متولد شد خانم مارال فرجاد 35 ساله دختر جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد بازیگر ایرانی می باشد.وی فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کردوی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد از ازدواج و یا همسرش هیچ عکس یا خبری منتشر نشده است.

بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا مکرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقف ایجاد کرد تا اینکه در ۱۸ سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلمهای عاشق ، خسته دلان و …

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

بیوگرافی پدر مارال فرجاد

جلیل فرجاد (متولد ۱۳۳۰ در مرند) بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است. اولین تجربهٔ سینمایی اش فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۱ بود. وی پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازیگران جوان است.

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

عکس پدر و مادر مارال فرجاد

مارال فرجاد : با پدر و مادرمان دوستیم

رابطه بسیار خوبی با پدر و مادرمان داریم و با آنها دوست هستیم. وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت: «اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.» همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود. شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

در خانواده‌ای متولد و بزرگ شده‌اید که انگار بازیگری حرفه اصلی‌شان است، چطور شد که شما و خواهرتان مارال مثل پدر به بازیگری علاقه‌مند شدید؟

علاقه پدرم به بازیگری برمی‌گردد به زمانی که بچه بود، با دیدن فیلم سنگام عاشق سینما شده و کارگردانی و بازیگری را در دانشگاه هنرهای زیبا خواند. ضرب‌المثلی بین سینماگران متداول است که می‌گوید؛ «کسی که کوبیده سینما را بخورد، دیگر نمی‌‌تواند این حرفه را رها کند‌!». من و خواهرم مارال از کودکی در فیلم‌ها و سریال‌‌های مختلف بازی می‌کردیم. دو ساله بودم در سریال بهاران که پدرم کارگردانش بود، بازی کردم که خانم مرجانه گلچین نقش مادرم را بازی می‌کرد. هر کاری که بازیگر کم‌سن و سال لازم داشت، معمولا من و خواهرم گزینه‌های بازی در آن نقش‌ها بودیم. همین باعث شد که به این حرفه علاقه‌مند شده و بازیگری بخشی از وجودمان شد. دیگر نتوانستیم به کاری جز بازیگری فکر کنیم.

بیشتر بازیگران و کارگردانان به این نکته اشاره می‌کنند که فرزندان آنها علاقه‌ای به این‌که حرفه آنها را ادامه بدهند، ندارند شاید به دلیل سختی‌‌هایی که این حرفه دارد اما شما این شغل را ادامه داده‌اید.

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

نظر مارال فرجاد درباره حرفه بازیگری :

حرفه بازیگری از دور جذابیت‌های زیادی دارد، من عاشق بازیگری‌ام اما قاطعانه می‌گویم که یکی از سخت‌ترین حرفه‌های دنیاست. به همین دلیل معمولا فرزندان بازیگران و کارگردانان و… علاقه‌ای ندارند وارد سینما شوند. چون آنها با همه وجود سختی‌های این حرفه را چشیده‌اند و می‌دانند که جذابیت‌های فیلمسازی فقط از دور زیباست.بازیگری روح آدم را درگیر می‌کند و بعد از مدتی خستگی روحی و جسمی بشدت آزارت می‌دهد. با همه اینها شیرینی‌هایی هم دارد که نمی‌گذارد از این حرفه جدا شوی.

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

کمی از سختی‌های این حرفه بگویید؟

مارال فرجاد : هیچ چشم‌اندازی ندارد!‌ فقط می‌توان خوشبین و امیدوار بود. هر لحظه امکان دارد که کنار گذاشته شوی؛ با یک انتخاب اشتباه و پذیرفتن نقشی که در خوب یا بد شدن آن عوامل زیادی دخیلند. مردم و همکارانمان در این حرفه بسیار کم‌طاقتند؛ اگر نقشی را به ده‌ها دلیل نتوانی خوب از کار دربیاوری، خیلی زود کنارت می‌گذارند.

با همه اینها شما ترجیح دادید بازیگری را ادامه بدهید؟

بله! ‌چون عاشق این حرفه هستم. هیچ کاری به اندازه بازیگری مرا راضی و خوشحال نمی‌کند.

شهرت بازیگری برایتان جذاب است که شما را درگیر کرده است؟

شهرت و محبوبیت بخش لاینفک بازیگری است که بسیار خوشایند است. اما ذات بازیگری این که تو شخصیتی را از روی یک نوشته و متن به وجود می‌آوری برایم شگفت‌انگیز است؛ جان دادن به شخصیتی که وجود خارجی ندارد. این برایم خیلی لذت‌بخش است.

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

نقش‌های محدودی را بازی کرده‌اید، این بستگی به انتخاب‌های خودتان دارد یا به پیشنهاد‌هایی که به شما می‌شود؟

همه اینها دخیل است. گاهی نقش‌هایی پیشنهاد می‌شود که ترجیح می‌دهم آنها را بازی نکنم.البته نباید از این نکته هم غافل شد فیلمنامه‌هایی که نوشته می‌شود بیشتر فضای مردانه دارد و برای خانم‌ها، کمتر نقشی نوشته می‌شود که در آن نقش اصلی و مهمی داشته باشند. خیلی از فیلمنامه‌هایی که به من داده می‌شود؛ نقش دختر خانواده در حدی است که چایی بیاورد و ببرد یا برایش خواستگار بیاید و… این جور نقش‌ها را ترجیح می‌دهم بازی نکنم.

بعد از ساختمان پزشکان نقش طنز به شما پیشنهاد شد؟

در سریال خاتون بازی کردم که نقش شیرین و خوبی بود و چند تایی هم نقش پیشنهاد شد که خودم آنها را قبول نکردم.

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

دوست دارم نویسنده شوم

در کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارم. شاید بخشی از این موضوع به نحوه تربیتم باز می گردد، چرا که پدرم همیشه ما را به کتابخوانی تشویق می کرد. علاقه به کتابخوانی از همان دوران مدرسه جرقه های نویسندگی را در من ایجاد کرد و باعث خوب نوشتن انشاهام شد، وقتی بزرگ تر شدم، مدام از سمت پدر و خواهرم تشویق می شدم که دست به قلم بردارم و فیلمنامه نویسی را تجربه کنم و بالاخره پس از سال ها این اتفاق افتاد و من یک فیلم سینمایی و مینی سریال را نوشتم.

وقتی‌ کار ندارید و بیکاری شما طولانی می‌شود، هزینه‌های زندگی را چگونه تامین می‌کنید؟

خدا را شکر می‌کنم که در خانه پدرم زندگی می‌کنم و تامین هزینه‌های زندگی به عهده من نیست. هر چند برای من که از کودکی درآمد داشته‌ و دستم در جیب خودم بوده، خیلی سخت است که به پدر و مادرم بگویم به من پول بدهید. برای همین وقتی سرکار هستم دخل و خرجم را مدیریت می‌کنم که به بی‌پولی نخورم.

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

پس درگیر این موضوعات که من بازیگرم باید لباس‌هایم خاص باشد یا ماشین مدل بالا سوار شوم، نمی‌شوید؟

مارال فرجاد : اگر بخواهم این‌جوری فکر کنم دچار آسیب روحی شده و مجبور می‌شوم هر نقشی را قبول کنم فقط به خاطر درآمد. البته گاهی فارغ از موضوع دستمزد نقش‌هایی را که دوست نداشته‌ام قبول کرده‌ام که فقط بازی کرده باشم و از حرفه‌ام دور نشوم.

پس هنوز زیر سایه حمایت پدر هستید؟

بله! نه‌تنها از نظر مالی که از نظر روحی و معنوی نیز پدر و هم مادرم از ما حمایت می‌کنند.

حمایت والدین بخصوص پدر از دختر در موفقیت او چقدر موثر است؟

پدر و مادرم همیشه دوست ما بوده‌اند و هیچ‌وقت ما را نترسانده‌اند. همیشه به ما می‌گویند اگر کاری کردید که حتی به نظر خودتان بدترین کار دنیا بود، آن را به ما بگویید چون ما از شما حمایت می‌کنیم تا مشکل حل شود اما اگر به ما نگویید، به غریبه بگویید یا آن را در درون خودتان نگه دارید، امکان دارد مشکلی که با کمی درایت قابل حل است، به فاجعه تبدیل شود. همیشه به ما آزادی و آگاهی داده‌اند چون بر این باورند اگر آزادی همراه آگاهی و مراقبت نباشد، باعث انحراف می‌شود. هیچ‌وقت من و خواهرم را در تنگنای بیخود قرار نداده و نمی‌دهند چون بر این باورند امکان دارد فرزندان تحت فشار، دست به لج‌بازی بزنند و کاری کنند که هم به ضرر خودشان باشد و هم خانواده را آسیب‌پذیر کند.

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

مونا فرجاد کنار خواهرش مارال

من و مارال در بازیگری همدیگر را نقد می کنیم؛ بارها پیش آمده که مارال گفته: «مونا مراقب باش غلو نشود!» حتی پدرم هم در این مورد نظر می دهد و به نوعی سعی در رتوش بازی من و مارال دارد. همیشه سعی می کنم گوش شنوایی در مورد نقدهای آنها داشته باشم. چون فکر می کنم کسانی مثل بابا و مارال بدون غرض نقدم می کنند و می دانم که خیر من را می خواهند، آنها نکته هایی را به من می گویند که باعث پیشرفت من می شوند… گرچه نظر من این است که غرض ورزی ها را هم کنار بگذارم، به نظرم باید پتانسیل آن را داشته باشیم که نقدها را بشنویم و بپذیریم و اگر درست باشد خودمان را اصلاح کنیم.

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

عکس جذاب مارال فرجاد در کنال خواهرش موناد فرجاد

در ۳ سالگی بازیگر شدم

هر دو از کودکی بازیگری را شروع کردیم، اما مارال زودتر از من بازیگری را شروع کرد. من سه ساله بودم که در برنامه ای به نام «بهاران» به کارگردانی پدرم بازی کردم. در آن برنامه که کاری پلاتویی بود، خانم مرجانه گلچین نقش مادر مرا بازی می کردند، سپس در شش سالگی در مجموعه ای به نام «حکایتی و حکمتی» به کارگردانی آقای یاسینی بازی کردم.

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

مدل مانتو مارال فرجاد

من و مارال از هم جدا نمی شویم

من و خواهرم مارال اکثر اوقات را با هم سپری می کنیم… از دوران بچگی هم همین طور بودیم و با وجود این که اتاق های جداگانه ای داشتیم، اما تصمیم گرفتیم که با هم در یک اتاق باشیم. الان هم بیشترین وقتم را با او می گذرانم.

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

عکس های بازیگران : عکس مارال فرجاد در کنار نیکی کریمی

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

عکس جوانی مارال فرجاد و پدرش

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

عکس های جذاب اینستاگرام مارال فرجاد و نیکی کریمی

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

بیوگرافی مارال فرجاد, عکس های جدید و دیدنی مارال فرجاد

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

عکس های جدید مارال فرجاد و پدرش بازیگران مشهور سینما و تلویزیون ایران

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

عکس سلفی مارال فرجاد با پژمان جمشیدی بازیکن و بازیگر کشورمون

مارال فرجاد,عکس های مارال فرجاد,بیوگرافی مارال فرجاد

بیوگرافی مارال فرجاد, عکس های جذاب مارال فرجاد, خواهرش و پدر و مادرش



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
.

اخبار هنرمندان : برنامه نامزدبازی با اجرای زیبای شقایق دهقان

شقایق دهقان مجری نامزدبازی شد

برنامه نامزدبازی با موضوع انتخابات تهیه و تولید شده است. شقایق دهقان مجری برنامه «نامزدبازی» است که با موضوع انتخابات ریاست جمهوری پخش می شود. این بازیگر با یک برنامه اینترنتی یکبار دیگر مجری‌گری را تجربه می‌کند و در برنامه «نامزدبازی» که فضایی طنز دارد و با رویکردی کاملا اجتماعی دارد، به موضوع مهم این روزها یعنی انتخابات ریاست جمهوری می‌پردازد.

برنامه نامزدبازی با اجرای زیبای شقایق دهقان

برنامه نامزدبازی

گزارش‌های مردمی با فضایی سرگرم کننده، دوبله فیلم‌ها به صورت طنز و مسابقه پیامکی از بخش‌های متنوع و طنز این برنامه است. به جز شقایق دهقان که مجری این برنامه است، ایمان احمدی به عنوان کارگردان، احسان ابراهیمی نویسنده و فرهاد پورخوشبخت نیز به عنوان تدوینگر در آن حضور دارند.

برنامه نامزدبازی با اجرای زیبای شقایق دهقان

«نامزد بازی» یک برنامه اینترنتی ۲۰ قسمتی است که انتخابات را از دریچه طنز و جذاب تحت الشعاع قرار می‌دهد. این برنامه هر شب از طریق سامانه Fam.ir و پیج اینستاگرام Namzad.bazi@ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. دهقان سال گذشته نیز برنامه «ریو فانتزی» را به اجرا درآورد، برنامه‌ای سرگرم کننده که در رابطه با مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو بود و از سامانه Fam.ir منتشر می‌شد. «نامزدبازی» به نوعی در ادامه همان برنامه است.

اخبار هنرمدان و تلویزیون : برنامه نامزدبازی با اجرای زیبای شقایق دهقان



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران : هومن حاجی عبداللهی : رحمت در پایتخت 5 دستخوش تغییراتی می‌شود

هومن حاجی عبداللهی : رحمت در پایتخت 5 دستخوش تغییراتی می‌شود

بازیگر سریال تلویزیونی "پایتخت ۵ " با اشاره به اینکه شخصیت "رحمت" در این اثر دستخوش تغییراتی می‌شود، گفت: بیننده‌ها شاهد روندی متفاوت در سری جدید این سریال خواهند بود. حاجی عبدالهی بازیگر سریال تلویزیونی "پایتخت ۵" در گفت و گو با میزان گفت: در فصل پنجم سریال "پایتخت" همچنان نقش "رحمت" را بر عهده دارم و قرار است ایفای این نقش در ابعاد مختلف داستان ادامه پیدا کند. وی ادامه داد: نقش "رحمت" در روند داستان فصل پنجم سریال "پایتخت" با یکسری فراز و فرود‌ها و تغییراتی که انجام شده، جلوی دوربین می‌رود. بازیگر سریال تلویزیونی "پایتخت ۵ " تصریح کرد: فصل پنجم این اثر تلویزیونی در نقاط مختلفی مانند تهران، شمال و قبرس تصویربرداری می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: "رحمت" سریال "پایتخت" در فصل پنجم این اثر دستخوش تغییراتی شده و حال و احوال این شخصیت از فصل چهارم به بعد، روند متفاوت تری را در پیش می‌گیرد. حاجی عبدالهی افزود: در سریال "پایتخت ۵ " همچنین داستان‌های جدیدی برای شخصیت "رحمت" روی می‌دهد که بیننده‌ها با پخش این اثر می‌توانند شاهد این اتفاق‌ها باشند. وی توضیح داد: بهرام افشاری شخصیت جدید سریال "پایتخت ۵ " است و در مقابل بنده به ایفای نقش می‌پردازد. افشاری در فصل دوم سریال "پایتخت" هم حضور داشت، اما در فصل جدید این سریال تلویزیونی، نقش پررنگ تری را ایفا خواهد کرد.

بازیگر فیلم سینمایی "چند می‌گیری گریه کنی" با اشاره به مقایسه‌ای که درخصوص سریال "پایتخت" و سریال "علی البدل" انجام شده بود، تصریح کرد: با پخش سریال "علی البدل"، تعدادی از بیننده‌ها این اثر را به دلیل مشترک بودن برخی از بازیگران، با سریال "پایتخت" مقایسه کردند که چنین مقایسه‌ای در اصل، درست نبود. وی خاطرنشان کرد: البته ممکن است تعدادی از بیننده‌ها سریال "علی البدل" را مانند سریال "پایتخت" چندان دوست نداشته باشند که به هر حال حق با مخاطبان است.

همچنین ببینید :

عکس های جذاب هومن حاجی عبداللهی

حاجی عبدالهی:رحمت در پایتخت 5 دستخوش تغییراتی می‌شود

گفتنی است، فصل پنجم سریال تلویزیونی "پایتخت" به کارگردانی سیروس مقدم هفته گذشته در شهر شیرگاه استان مازندارن جلوی دوربین رفت. در این اثر پرمخاطب تلویزیونی هنرمندانی همچون احمد مهرانفر، محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری و نسرین نصرتی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین هومن حاجی عبداللهی چندی پیش در صفحه اجتماعی اش با انتشار عکس بالا از شروع فیلمبرداری سریال محبوب پایتخت 5 خبر داده بود

اخبار بازیگران : هومن حاجی عبداللهی : رحمت در پایتخت 5 دستخوش تغییراتی می‌شود



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
.

گالری کفش های مجلسی شیک : سری مدل های جدید کفش مجلسی دخترانه زنانه ۹۶

سری جدید کفش های مجلسی دخترانه زنانه ویژه اردیبهشت 96

انواع مدل های کفش مجلسی

مدل کفش مجلسی دخترانه,سری جدید مدل کفش مجلسی زنانه 96

 

کفش مجلسی دخترانه زنانه رنگ قرمز 2017مدل کفش مجلسی دخترانه,سری جدید مدل کفش مجلسی زنانه 96

 

انواع مدل های کفش مجلسی شیک پاشنه بلند 2017مدل کفش مجلسی دخترانه,سری جدید مدل کفش مجلسی زنانه 96

کفش مجلسی زنانه دخترانه سری جدید اردیبهشت 96مدل کفش مجلسی دخترانه,سری جدید مدل کفش مجلسی زنانه 96

مدل کفش عروس جدید 2017

مدل کفش مجلسی دخترانه,سری جدید مدل کفش مجلسی زنانه 96

مدل کفش مجلسی دخترانه,سری جدید مدل کفش مجلسی زنانه 96

زیباترین مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه رنگ قرمز 1396

مدل کفش مجلسی دخترانه,سری جدید مدل کفش مجلسی زنانه 96

کفش مجلسی دخترانه

مدل کفش مجلسی دخترانه,سری جدید مدل کفش مجلسی زنانه 96

کفش مجلسی دخترانه زنانه پاپیون دار زیبا

مدل کفش مجلسی دخترانه,سری جدید مدل کفش مجلسی زنانه 96

سری مدل های جدید کفش مجلسی ۹۶



:: بازدید از این مطلب : 750
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
.

گالری مدل های مانتو دخترانه زنانه پارلین : سری جدید مدل مانتو مجلسی و سنتی 96

انواع مدل های مانتو مجلسی و سنتی ویژه اردیبهشت 96

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

مدل مانتو مجلسی دخترانه شیک 2017

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

مدل مانتو دانشجویی دخترانه جدید

انواع مدل های جدید و زیبای مانتو های مجلسی 2017

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

مدل مانتو دخترانه شیک مد روز 1396

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

مدل های جدید مانتو مجلسی راحتی دخترانه زنانه 2017

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

مدل مانتو سنتی

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

انواع مدل های مانتو سنتی شیک 2017

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

مدل مانتو سنتی شیک ویژه اردیبهشت 96

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

مدل مانتو بلند سنتی دخترانه زنانه 2017 و 1396

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

مدل مانتو پیراهنی دخترانه زنانه ویژه هوای گرم

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

انواع مدل های مانتو بهاره و تابستانه 2017

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

مدل مانتو پیراهنی دخترونه شیک رنگ سفید برای تابستان و بهار 1396

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

مدل های مانتو دخترانه 1396

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96,مدل مانتو مجلسی 96,مدل مانتو سنتی 96

سری جدید مدل های مانتو مجلسی و سنتی 96



:: بازدید از این مطلب : 1383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی