ماهایا پطروسیان : ای کاش من هم مرد بودم!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اخبار بازیگران - ماهایا پطروسیان بعد از دیدن عاشقانه : ای کاش من هم مرد بودم!

 

ماهایا پطروسیان بازیگر ارمنی و توانای سینمای ایران بعد از دیدن سریال دیدنی عاشقانه ,  با انتشار یک پست در صفحه شخصی اش نوشت ، دوست داشت که یک مرد بود . نوشته ماهایا پطروسیان را بطور کامل در زیر بخوانید :

سریال عاشقانه را گرفتم، اما تو این ۲ شب پشت سر هم دیدم …به نظرم خیلی خوش ساخت و با قصه ای جذاب و پر کشش است، با بازی های خوب بازیگران، حالا بگذریم از سانسور فاجعهٔ روسری بازیگران خانم….،

اما آنچه که بسیار توجهم را جلب کرد، نقش و بازی تازه و چند وجهی و خاکستریِ هومن سیدی بود،

نقشی همزمان حرص آور و با نمک…که بسیار درست و قوی هم بازی شده،

تبریک به هومن سیدی و منوچهر هادی بابت این خلق متفاوت

ایکاش من هم مرد بودم و می توانستم چنین نقش هایی بازی کنم

 ماهایا پطروسیان : ای کاش من هم مرد بودم !

عکس های ماهایا پطروسیان

بیوگرافی ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان (زادهٔ ۱۳ دی ۱۳۴۸ در تهران) هنرپیشه سینما و تئاتر اهل ایران است.او از دانشکدهٔ هنرهای زیبا در رشتهٔ تئاتر فارغ‌التحصیل شد. با بازی در فیلم عشق و مرگ به کارگردانی محمدرضا اعلامی پا به عرصهٔ سینما گذاشت و با بازیگری در فیلم‌های پردهٔ آخر، دیگه چه خبر، نابخشوده، و کمکم کن، در سینمای امروز ایران مشهور شد.وی در پی ازدواج با مردی مسلمان، تغییر دین داد و مسلمان شد؛ ولی به گفتهٔ خودش همچنان به هر دو دین اسلام و مسیحیت عشق می‌ورزد.

ماهایا پطروسیان : ای کاش من هم مرد بودم !

اخبار بازیگران - ماهایا پطروسیان بعد از دیدن عاشقانه : ای کاش من هم مرد بودم!





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی